حامد حدادی: امیدوارم بهترین گزینه سرمربی تیم ملی بسکتبال شود-راهبرد معاصر

حامد حدادی: امیدوارم بهترین گزینه سرمربی تیم ملی بسکتبال شود

ملی‌پوش اسبق بسکتبال ایران، گفت: امیدوارم بهترین گزینه هدایت تیم کشورمان را بر عهده بگیرد تا تیم به بهترین نحو آماده شود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۲۴۸۴۷۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حامد حدادی در حاشیه دیدار تیم بسکتبال کمتر از ۱۸ سال ایران و روسیه در جمع خبرنگاران، تاکید کرد: این یک فرصت خوب است تا تیم ایران محک بخورد. بچه های ما مستعد هستند، اما بیشتر نیاز به کار و مسابقه دارند و باید بازی‌های بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: پشتوانه‌سازی در بسکتبال ایران و در ورزش ما آنطور که باید باشد، نیست و سرمایه‌گذاری لازم وجود ندارد. باید وقت بیشتری گذاشت تا بازیکنان به شرایط و تجربه مناسب برسند.

ستاره سابق بسکتبال ایران، تصریح کرد: بسکتبال باید در آموزشگاه‌ها و مدارس جدی گرفته شود تا مثل گذشته بسکتبال خوبی را شاهد باشیم. این رشته در حال پوست اندازی است و باید صبور باشیم. تیم ملی از لیگ قوی می‌آید و برنامه‌ریزی مناسبی لازم است تا بازهم شاهد روزهای خوب برای بسکتبال ایران باشیم.

حدادی گفت: حضور بازیکنان خارجی به ارتقای لیگ کمک می‌کند و در فصل گذشته شاهد حضور بازیکنان خارجی بهتری نسبت به دوره‌های قبل بودیم.

وی در مورد عدم قبول مسؤلیت از سوی مربیان ایرانی برای هدایت تیم ملی، تاکید کرد: حضور سرمربیان ایرانی ربطی به تمایل یا عدم آن ندارد. گزینه‌های خارجی هم بررسی می‌شوند و امیدوارم یک مربی خوب بیاید و سکان هدایت تیم را در دست بگیرد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده