هشدار حقوق بشر اروپا نسبت به مرگ ۲۶ هزار فلسطینی-راهبرد معاصر
نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین حمله موشکی تاریخ را علیه ما انجام داد ورود فرمانده سنتکام به تل آویو رئیس جمهور آرژانتین متهم به سرقت ادبی شد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۳۶ نفر رسید جزئیات جدیدی از سرنوشت صفی الدین | پهپاد‌های اسرائیلی مانع امدادگران عراقچی در دمشق: ایران تحت هر شرایطی در کنار جریان مقاومت باقی خواهد ماند بشار اسد در دیدار وزیر امور خارجه: سفر عراقچی همزمان با خطبه نصر نشان قدرت ایران است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد شهادت یک فرمانده حماس در لبنان سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی-انگلیسی، صنعاء و الحدیده را بمباران کردند رویترز مدعی موافقت بن سلمان برای دستیابی به توافق با رژیم صهیونیستی شد عراقچی در بیروت: ایران از لبنان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کامل خواهد کرد منبع نزدیک به حزب‌الله: پیکر شهید سیدحسن نصرالله موقتاً در مکانی نامعلوم دفن می‌شود محموله‌ای که عباس عراقچی با خود به لبنان برد + جزئیات

هشدار حقوق بشر اروپا نسبت به مرگ ۲۶ هزار فلسطینی

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان مانع از سفر مجروحان و بیماران فلسطینی برای درمان در خارج غزه می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۶۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ دید‌ه‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه در گزارشی امروز یکشنبه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان مانع از سفر مجروحان و بیماران فلسطینی برای درمان در خارج غزه می‌شود.

دیدبان حقوق بشر اروپایی-مدیترانه افزود: اسرائیل به محاصره مجروحان و بیماران نوار غزه ادامه می‌دهد و از سفر آنها برای درمان در خارج غزه جلوگیری می‌کند. در ادامه این گزارش آمده است: اسرائیل بیشتر بیمارستان‌های غزه را تخریب یا از کار انداخته است.

این نهاد حقوق بشری نسبت به مرگ بیش از ۲۶ هزار مجروح و بیمار فلسطینی که نیاز به اعزام فوری به خارج از غزه برای مداوا دارند، هشدار داد. دیدبان حقوق بشر اروپا مدیترانه گفت که از هفتم ماه مه گذشته که ارتش اشغالگر صهیونیستی گذرگاه رفح را به کنترل خود درآورده است، اعزام مجروحان و بیماران به خارج از غزه برای درمان متوقف شده است.

در بیانیه این مرکز حقوق بشری آمده است که هدف قرار دادن سیستماتیک در نوار غزه به وسیله رژیم صهیونیستی منجر به فروپاشی سیستم پزشکی و خروج ۳۴ بیمارستان از ۳۶ بیمارستان از خدمت رسانی شده است.

در این گزارش آمده است که بیش از ۱۲۰۰۰ مجروح برای مداوا باید به خارج از غزه منتقل شوند. علاوه بر این ۱۴۰۰۰ بیمار در غزه وجود دارد که حدود ۱۰۰۰۰ نفر از آنها بیمار سرطانی و سایر بیماری‌های خطرناک دارند.

این نهاد حقوق بشر بین‌المللی، محاصره و بستن گذرگاه‌ها پس از تخریب بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی در غزه را به معنای تصمیم رژیم اسرائیل برای اعدام جمعی بیماران و مجروحان است.

دیدبان حقوق بشر اروپا مدیترانه خواستار مداخله فوری بین‌المللی برای ایجاد بیمارستان‌های صحرایی در شمال غزه کرد. این نهاد بین‌المللی همچنین خواستار فشار بر رژیم صهیونیستی شد تا حملات مکرر خود به بیمارستان‌ها را متوقف کند و اطمینان حاصل شود که هزاران بیمار فلسطینی که نیاز اضطراری به درمان دارند به خارج از غزه منتقل می‌شوند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده