۲۱ مجروح بر اثر سانحه تصادف مینی‌بوس با دیوار تونل در جاده سنندج-راهبرد معاصر
دو بازیکن استقلال با ماشین پلیس راهور ورزشگاه را ترک کردند! زلزله ۴.۴ ریشتری آرادان در سمنان را لرزاند برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان | زردپوشان به صدر رسیدند فیلم | آتش سوزی در پمپ بنزین میدان آزادی تهران پرواز گاریدو با چهارمین برد متوالی | بازگشت پرسپولیس به صدر جدول فیلم | عراقچی: صهیونیست‌ها می‌توانند اراده ما را یک بار دیگر آزمایش کنند سردار تقوی: اردبیل امن‌ترین استان کشور است حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد دستور فوری پزشکیان برای ساماندهی اینترنت عامل مسمومیت الکلی و فوت ۹ گیلانی در این شهر دستگیر شد آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت هشدار نارنجی برای شرق کشور | وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید ‌وزیر کشور: مشارکت مردم در امور ایران را خواهانیم سفیر ایران چرا دکمه پیجر حزب الله را زد؟ | روایت امانی از وضعیت چشم و دستش هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است

۲۱ مجروح بر اثر سانحه تصادف مینی‌بوس با دیوار تونل در جاده سنندج

رئیس پلیس راه استان کردستان گفت: براثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با دیوار تونل باغان در جاده سنندج-مریوان ۲۱ سرنشین این خودرو مصدوم شدند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۲۴۸۶۶۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عیسی گوهری از وقوع یک حادثه خبر داد و اظهار داشت: عصر امروز براثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس (مربوط به روستای شاهیدر) با دیوار تونل باغان در جاده اصلی سنندج-مریوان ۲۱ نفر سرنشین مصدوم شدند.

وی افزود: مصدومان بلافاصله به بیمارستان و مراکز درمانی شهرستان مریوان منتقل شدند که ۱۸ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند. این تعداد افراد هیچ موردی نداشتند.

رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه ۳ نفر از مصدومان نیز در مراکز درمانی بستری و تحت مراقبت درمانی هستند، گفت: این حادثه تاکنون هیچ فوتی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه ماموران راهنمایی و رانندگی و پاسگاه محدوده بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و اقدامات لازم را انجام دادند، تصریح کرد: علت سانحه در دست بررسی است.

گوهری یادآور شد: رانندگان عزیز خواهشا در حین رانندگی قوانین راهنمایی و رانندگی و فاصله طولی را رعایت کنند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده