سردار سلامی: در حال تکمیل شکست دشمنیم-راهبرد معاصر

سردار سلامی: در حال تکمیل شکست دشمنیم

فرمانده کل سپاه که در اردبیل به سر می برد در گفتگویی اظهار داشت که اجازه نخواهیم داد تا اراده دشمن در سرنوشت مان موثر باشد و تاکنون این کار را انجام داده‌ایم و پیش می‌رویم.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 14
کد خبر: ۲۴۸۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران که این روزها در اردبیل به سر می برد به گفتگویی پرداخته و به تشریح وضعیت کنونی کشور پرداخته است.


سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  اظهار داشت: اجازه نمی‌دهیم اراده دشمن در سرنوشت‌مان موثر باشد و تاکنون این کار را انجام داده‌ایم و پیش می‌رویم.

 

وی با اشاره به اینکه ما خدا را بر جهان عالم و حاکم می‌دانیم نه آمریکا را گفت: اصل موضوع اتکا به خداوند و توکل و ایمان است.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در حال شکست دادن دشمن هستیم و پیش می‌رویم و اتفاقاتی که در روی زمین انجام شده به سادگی بوده و ادامه‌دار است.

 

سلامی در پاسخ به سئوال مبنی بر رمز پیشرفت‌ها در حوزه سازندگی افزود: رمز این پیشرفت‌ها این است که خداوند بر جهان حاکم بوده و آمریکا نیست و هر کسی به خدا اعتقاد دارد از فراز اراده دشمن عبور می‌کند.

 

وی بیان کرد: هیچ اراده‌ای نمی‌تواتد مانع ما باشد و تکیه‌گاه ما خدا‌ست و از اراده رهبر انگیزه می‌گیریم و وقتی اراده و ایمان و توانایی علمی و فنی باشد هیچ موانعی برای پیشرفت کردن وجود ندارد.

 

سلامی تصریح کرد: ما تصمیم گرفتیم پیش رویم و هر چه مسیر گشوده شود متوجه می‌شویم که دشمن ناتوان از آن است که ما را متوقف کند.

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این مهندسانی که کلاه برسردارند تصمیم گرفته‌اند کشور را بسازند و کشور را از دایره تاثیر اراده دشمن خارج کنند و این بچه‌های ما تکیه‌گاهشان خداست و به ذهن‌های خلاق که خداوند خلق کرده تکیه می‌کنند.

 

پیشتر و با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 561 پروژه محرومیت‌ زدایی سپاه حضرت عباس (ع) استان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی اردبیل گفته بود: یکی از اولویت‌های سپاه حضرت عباس(ع) اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم است که در این زمینه 561 پروژه امروز به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.‎

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده