احتمال عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از گذرگاه رفح-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

احتمال عقب‌نشینی صهیونیست‌ها از گذرگاه رفح

رسانه‌های صهیونیستی از قصد و نیت تل آویو برای تحویل دادن کنترل گذرگاه رفح و عقب نشینی از محور فیلادلفیا در صورت اجرای توافق تبادل اسرا خبر دادند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۹۰۰۳

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که تل آویو قصد دارد کنترل مدنی گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا را در صورت اجرای توافق تبادل اسرا با حماس به کشور مصر تحویل دهد.

 

در این گزارش آمده است که به همین دلیل هیأت صهیونیستی به ریاست رونین بار رئیس سرویس شاباک با مصری‌ها و آمریکایی‌ها مسأله ایجاد مانع زیرزمینی در مرزهای مشترک با نوار غزه را بررسی می‌کند.

 

چند روز قبل رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو در مسیر مذاکرات با حماس درخواست‌های جدیدی را ارائه داده که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

 

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که پیش بینی می‌شود مذاکرات میان طرف‌های مذکور سه هفته به طول انجامد.

 

آنها اضافه کردند که حماس با مواضع اخیر رژیم صهیونیستی در این مذاکرات موافقت کرده بود اما تل آویو شروط جدیدی را ارائه داده که باعث به تأخیر افتادن دست یابی به هرگونه توافقی می‌شود.

 

در همین راستا شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نظامیان صهیونیست به صورت کامل از نوار غزه عقب نشینی نخواهند کرد. آنها اضافه کردند که عناصر اشغالگر، از محورهای نتساریم و فیلادلفیا خارج نخواهند شد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار