روز ۲۷۸ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی علیه غزه-راهبرد معاصر
رونمایی واشنگتن از قوانین جدید برای جلوگیری از دستیابی ایران به اطلاعات آمریکایی گزارش سخنگوی وزارت خارجه از سفر عراقچی به بحرین حزب الله: فرستاده آمریکا علناً از تغییر در قطعنامه ۱۷۰۱ سخن می‌گوید تقاضای عربستان از ایران برای برگزاری رزمایش در دریای سرخ رئیس جمهور جدید ویتنام انتخاب شد «گوترش» خواستار برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه شد دیدار عراقچی با پادشاه بحرین هاآرتص مدعی دسترسی هکر‌های مرتبط با ایران به اطلاعات مهم سران تل‌آویو شد اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان عراق جهاد اسلامی هدف قرار گرفتن زیاد النخاله در دمشق را تکذیب کرد کیف همسر یحیی السنوار چقدر قیمت داشت؟ + تصاویر عراقچی عازم بحرین شد لغو مجوز فعالیت شبکه العربیه عربستان در الجزایر حمله جدید صهیونیست‌ها به ضاحیه بیروت | نفوذ پهپادی حزب‌الله به حیفا رسانه صهیونیستی: اسرائیل امشب تمامی تاسیسات اقتصادی مهم حزب الله را مورد حمله قرار خواهد داد

روز ۲۷۸ طوفان الاقصی/ ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی علیه غزه

حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و بخش‌هایی از لبنان و افزایش شهدای کشتار مدرسه عبسان از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۳۰

به گزارش راهبرد معاصر، در سایه تداوم حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و بخش‌هایی از لبنان، تعداد شهدای جنایت جدید این رژیم در بمباران یک مدرسه و پناهگاه آوارگان فلسطینی در خان یونس افزایش یافته است.

 

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته حملات شدیدی را علیه مناطق مختلف نوار غزه انجام دادند.

 

بر اساس این گزارش، در جریان بمباران پناهگاه آوارگان فلسطینی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز این باریکه دست کم چهار فلسطینی از جمله یک کودک به شهادت رسیده و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

 

علاوه بر حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، توپخانه این رژیم نیز مناطق شمالی اردوگاه النصیرات و منطقه المغراقه در استان مرکزی نوار غزه را هدف قرار داد.

 

ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات زمینی و هوایی علیه غزه

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که نیروهای امدادرسان نمی‌توانند به دلیل شدت حملات رژیم صهیونیستی خود را به ده‌ها فلسطینی که زیر آوار خانه‌ها مانده‌اند برسانند.

 

این نهاد فلسطینی تاکید کرد که اخبار منتشرشده از غزه بیانگر آن است که شرایط ساکنان این منطقه به شدت فاجعه بار است.

 

هلال احمر فلسطین تصریح کرد: نظامیان صهیونیست به تخریب مناطق مسکونی نوار غزه و بیرون راندن ساکنان آن ادامه می‌دهند.

 

حملات صهیونیست‌ها علیه شرق و جنوب لبنان

این در حالی است که علاوه بر نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر با تجاوز به حریم هوایی لبنان بخش‌هایی از جنوب این کشور را هدف قرار داد.

 

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که بامداد امروز یک جنگنده صهیونیستی منطقه برعشیت واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داد. حملات دیگری نیز علیه منطقه جنتا واقع در بقاع در شرق لبنان صورت گرفت.

 

خبرنگار شبکه المیادین نیز تاکید کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته با شلیک چند موشک بلندی‌های اطراف منطقه نبی شیت در شرق لبنان را هدف قرار دادند.

 

این تجاوزات هوایی اشغالگران صهیونیست منطقه مرکبا در جنوب لبنان را نیز در برگرفت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده