تکلیف استقلال و قایدی روشن شد-راهبرد معاصر

تکلیف استقلال و قایدی روشن شد

با توجه به پیشنهادات خوب مهدی قایدی از لیگ برتر امارات و توقف پرداختی‌های هولدینگ خلیج فارس تکلیف استقلال و این بازیکن بالاخره روشن شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۹۲

به گزارش راهبرد معاصر، در شرایطی که طی روزهای گذشته عنوان می‌شد مهدی قایدی ابراز تمایل کرده تا به استقلال بیاید و منتظر پرداخت مبالغ هنگفتی از سوی باشگاه تهرانی به تیم اماراتی بود، با وجود اتفاقات اخیر و متوقف شدن پرداخت پول از سوی هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس (حتی برای پرداخت پول بازیکنان فصل قبل) این موضوع فعلاً منتفی شده است.

 

از سوی دیگر مشکلات شخصی و خانوادگی مهدی قایدی نیز هنوز رتق و فتق نشده و وکلای این بازیکن همچنان درگیر پرونده هستند.

 

با تمام این اوصاف گفته می‌شود یک مشتری پروپا قرص نیز برای این بازیکن در لیگ امارات پیدا شده که باشگاه شباب الاهلی امارات حاضر است بدون هیچ دردسری و درگیر شدن با موضوعاتی مثل عدم پرداخت به موقع پول از سوی طرف ایرانی، قایدی را در اختیار تیم مورد نظر قرار بدهد.

 

ناگفته نماند؛ در طول روزها و هفته‌های اخیر طرفداران استقلال بارها مهدی قایدی را به کادر مدیریتی باشگاه توصیه می‌کردند و از آنها می‌خواستند که این بازیکن را به تیم برگردانند که با این وضعیت مشخصا انتظارهایشان به پایان می رسد و متوجه می شوند باید قید ترکیب قایدی و استقلال را بزنند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار