مقصر بلاتکلیفی کاپیتان استقلال کیست؟-راهبرد معاصر

مقصر بلاتکلیفی کاپیتان استقلال کیست؟

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال، هنوز بلاتکلیف است و هیچ کس نمی‌داند مقصر این اتفاقات کیست.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۶ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۳۵۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ خیلی از هواداران استقلال هنوز دوست ندارند داستان کاپیتان آبی ها را جدی بگیرند، اما مسئله واقعا جدی است. سیدحسین حسینی در حال رانده شدن به حاشیه است، آن هم بعد از یکی از بهترین فصول فوتبالی‌اش.

کاپیتان استقلال که با هجده کلین‌شیت صاحب دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم شد، حالا مورد بی‌مهری عجیب باشگاه قرار گرفته است. با جذب گلر بوسنیایی که در نوع خود تصمیم عجیبی بود هم سهمیه خارجی استقلال اشغال شد و هم هزینه ارزی روی دست این باشگاه گذاشت. سپس بی محلی های باشگاه به کاپیتان استقلال و تبریک نگفتن تولدش از سوی رسانه رسمی این تیم مزید بر علت شد تا بی مهری های باشگاه به حسینی بیش از پیش به چشم بیاید.

با سیر اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، حالا دیگر بعید نیست اراده‌ای در استقلال دنبال حذف حسین حسینی باشد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد یک ظلم بزرگ به آقای دروازه‌بان است. کسی نمی‌داند اتفاقات اخیر دقیقا ریشه در کجا دارد، اما از دو حالت خارج نیست؛ یا کادرفنی استقلال، خودش شماره یک استقلال را نمی خواهد، یا این که کاپیتان آبی‌ها با تصمیم دیگران به حاشیه رانده شده و کادرفنی سکوت کرده است؛ که حالت دوم بسیار سوال برانگیز است.

واقعیت این است که اگر آمادگی و تلاش های سیدحسین حسینی نبود استقلال تا روزها و ثانیه های آخر مدعی قهرمانی نبود و همین تلاش ها باعث شده تا هواداران استقلال بیشتر از همیشه حمایت خود را از کاپیتان تیمشان اعلام کنند. /خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار