دستگیری عامل جنایت دورهمی شبانه در سکوت شبانگاهی جاده جاجرود + عکس-راهبرد معاصر

دستگیری عامل جنایت دورهمی شبانه در سکوت شبانگاهی جاده جاجرود + عکس

مردی که در دورهمی شبانه، یکی از دوستانش را با ضربه چاقو در مشهد کشته بود، پس از حدود ۴ ماه فرار در سکوت شبانگاهی جاده جاجرود دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 13
کد خبر: ۲۴۹۶۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دنبال وقوع جنایتی وحشتناک در دورهمی شبانه منطقه سیدی مشهد که اواخر سال گذشته رخ داد، کارآگاهان پلیس آگاهی با دستورات ویژه قاضی دکتر صادق صفری، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری قاتل فراری آغاز کردند، اما کنکاش‌های تخصصی نشان داد که «جمشید-غ» (متهم به قتل) به شهر‌های شمالی کشور گریخته است؛ بنابراین گروهی از کارآگاهان به سرپرستی سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل آگاهی) رصد‌های اطلاعاتی را با شیوه‌های نوین پلیسی ادامه دادند تا این که سرنخ‌هایی از مخفیگاه وی در گلستان به دست آمد.

هنوز عملیات دستگیری متهم آغاز نشده بود که اخباری از فرارمتهم به سوی تهران در بی سیم‌های پلیس پیچید وبدین ترتیب ردزنی‌های ماهواره‌ای در مسیر گرگان به تهران ادامه یافت تا این که بالاخره متهم در حالی که سوار بریک دستگاه اتوبوس مسافربری بود، زیر نظر گروه نامحسوس و پوششی کارآگاهان اعزامی از مشهد قرارگرفت. طولی نکشید که با ورود اتوبوس به جاده جاجرود، مقدمات دستگیری متهم در عملیاتی هماهنگ شروع شد ویکی ازکارآگاهان در نزدیکی تهران از راننده خواست تا اتوبوس را متوقف کند. لحظاتی بعد متهم به قتل که ناباورانه خود را در محاصره کارآگاهان مشهد می‌دید، تسلیم قانون شد و کارآگاهان او را از اتوبوس پیاده کردند تا به پلیس آگاهی مشهد انتقال دهند. تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد. / روزنامه خراسان

دستگیری عامل جنایت دورهمی شبانه در سکوت شبانگاهی جاده جاجرود + عکس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار