روز ۲۸۲ طوفان الاقصی/ خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه با خاک یکسان می‌شوند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

روز ۲۸۲ طوفان الاقصی/ خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه با خاک یکسان می‌شوند

بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه و سکوت معنادار جوامع بین المللی در برابر جنایت جدید تل آویو علیه آوارگان فلسطینی از مهم‌ترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۴۹۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که روز گذشته جنایت خونین دیگری توسط ارتش رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی در نوار غزه رقم خورد سازمان ملل تنها به محکوم کردن این حمام خون در خان یونس اکتفا کرد.

 

خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته علیه مناطق مختلف نوار غزه ادامه داشته است.

 

منابع محلی فلسطین تاکید کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک منطقه مسکونی در اردوگاه الشابوره در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را با خاک یکسان کردند.

 

این حملات وحشیانه، ساعات قبل علیه محله‌های الدرج و شیخ رضوان واقع در شهر غزه نیز انجام شد.

 

در جریان حملات رژیم صهیونیستی به خانه‌های مسکونی در خیابان الجلاء واقع در شهر غزه دست کم چهار فلسطینی به شهادت رسیده و سه تن دیگر زخمی شدند.

 

خانه‌های فلسطینی‌ها در غزه با خاک یکسان می‌شوند

این حملات هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی محله المناره واقع در جنوب شرق خان یونس را نیز در برگرفت و به دنبال آن چند فلسطینی بی گناه زخمی شدند.

 

در کنار بمباران هوایی مناطق مختلف نوار غزه، حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه منطقه المغراقه واقع در شمال اردوگاه النصیرات نیز ادامه دارد.

 

این حملات توپخانه ای، منطقه القراره واقع در جنوب شرق دیرالبلح در مرکز غزه را نیز زیر آتش گرفت.

 

این در حالی است که گروه‌های ملی در طولکرم اعلام کردند در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه امروز دست به اعتصاب سراسری می‌زنند.

 

حمله به کرانه باختری و وقوع درگیری در این منطقه

از سوی دیگر منابع فلسطینی از حمله مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و وقوع درگیری در این منطقه خبر دادند.

 

به گزارش شبکه الجزیره، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر البیره واقع در کرانه باختری حمله ور شدند.

 

این عناصر متجاوز به اردوگاه عقبه جبر واقع در نزدیکی شهر اریحا در شرق کرانه باختری نیز یورش بردند. منابع محلی از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای مقاومت فلسطین و عناصر اشغالگر در اردوگاه شعفاط و محله رأس خمیس در شمال شرق قدس اشغالی خبر دادند.

 

این درگیری‌ها به منطقه العیساویه واقع در شمال شرق قدس اشغالی نیز کشیده شد.

 

نظامیان صهیونیست طی ساعات گذشته در نزدیکی روستای فقوعه واقع در جنین و همچنین ورودی منطقه بلعا در شمال شرق طولکرم مستقر شدند.

 

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر قلقیلیه واقع در کرانه باختری ۲ جوان فلسطینی به ضرب گلوله آنها زخمی شدند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار