روزبه چشمی: همه تلاش کردند که این بازیکن بماند اما نشد-راهبرد معاصر

روزبه چشمی: همه تلاش کردند که این بازیکن بماند اما نشد

کاپیتان استقلال از مدیران باشگاه و هلدینگ خواست که تلاششان برای ساختن تیمی قدرتمند را بیشتر از گذشته کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۲۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 17
کد خبر: ۲۵۰۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ روزبه چشمی مدافع هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که به تازگی قرارداد خود را با آبی پوشان تمدید کرد، پس از پایان جلسه تمرینی این تیم که در کمپ ناصر حجازی برگزار شد، در حالی که در ماشین خود نشسته بود گفتگویی کوتاه با خبرنگاران داشت و اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: خدا را شکر اوضاع بهتر شده است. امیدوارم اول هفته آینده تیم تکمیل شود و با تیم کامل تمرینات را پیگیری کنیم. امیدوارم اردوی خوبی هم پیش رو باشد. از فردا باشگاه امیدوارم نقل و انتقالات را پیگیری کند.

او سپس درباره حضور حسین حسینی در تمرین استقلال و وضعیتی که این روزها پشت سر می‌گذارد بیان کرد: سید کار خصوصی داشت و آن هم به امید خدا حل می‌شود. اینجا خانه خودش و کاپیتان تیم است و حضورش ادامه‌دار خواهد بود.

کاپیتان استقلال درباره جدایی حردانی و اینکه چرا تلاشی برای حفظ او نشد بیان کرد: این تصمیم فوتبالی است و به هر دلیلی گرفته شده. صالح تصمیمش را گرفته و امیدوارم هر جا هست موفق باشد. به هر حال برای اینکه در استقلال بمانی باید از یک سری چیزها بگذری. صالح برای این تیم زحمت کشیده و قلبش برای تیم بوده. تلاش کردند همه که بماند ولی نشد. هر جا هست امیدوارم موفق باشد چون هر جا هست با قلبش بازی می‌کند.

از چشمی درباره پیوستن سامان فلاح به استقلال پرسیدند و او گفت: امروز سامان آمد. جوان خوب و آینده‌داری است. امسال همه باید به هم کمک کنیم.

او درباره وضعیت این روزهای استقلال هم اینطور صحبت کرد: شرایط تا چند روز پیش خوب نبود. اما خدا را شکر شرایط بهتر شده. گفتیم که همه باید کمک کنند. هلدینگ باشگاه و... امیدوارم تیم سریعتر شکل بگیرد و در این مسیر همه باید به هم کمک کنیم./خبرورزشی

کلمات کلیدی: روزبه چشمی
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده