یحیی سریع: به تجاوز آشکار دشمن پاسخ خواهیم داد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

یحیی سریع: به تجاوز آشکار دشمن پاسخ خواهیم داد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که این کشور به حمله ساعاتی پیش ارتش رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» یمن پاسخ خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۷۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد که دشمن صهیونیست در چندین حمله هوایی، نیروگاه برق، بندر و مخازن سوخت استان الحدیده یمن را که همگی اهدافی غیرنظامی هستند هدف قرار داده است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن ادامه داد: ما به این تجاوز آشکار اسرائیل واکنش نشان خواهیم داد و در هدف‌قراردادن اهداف حیاتی دشمن تردید به خود راه نخواهیم داد.

سریع افزود: ما بر بیانیه‌های پیشین خود مبنی بر اینکه منطقه اشغالی یافا ناامن به شمار خواهد آمد تاکید می‌کنیم. ما بر تداوم عملیات حمایتی خود از برادرانمان در غزه با هر پیامد و نتیجه‌ای تاکید می‌کنیم.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: ما با عنایت خداوند متعال تجهیزات لازم را برای جنگی طولانی با این دشمن تا توقف تجاوز و رفع محاصره از ملت فلسطین آماده کرده‌ایم.

گفتنی است کمی پیش‌تر بندر الحدیده یمن از سوی چندین جنگنده بمباران شد. در پی این حملات آتش‌سوزی در مخازن نفتی این شهر ساحلی به وقوع پیوست.

خبرنگار المیادین گزارش داد که این حملات از سوی رژیم صهیونیستی و در پاسخ به حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به تل‌آویو صورت گرفته است.

خبرنگار المسیره هم گزارش داد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مخازن نفت و تأسیسات برق واقع در بندر الحدیده را هدف قرار داده است.

همچنین وزارت بهداشت یمن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به بندر «الحدیده» زخمی‌شدن ۸۰ نفر را در پی داشته است./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده