۸ کشته و مصدوم در تصادف منجر به آتش سوزی پیکان‌ها در جاده دهدشت به چرام-راهبرد معاصر

۸ کشته و مصدوم در تصادف منجر به آتش سوزی پیکان‌ها در جاده دهدشت به چرام

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از سه کشته و ۵ مصدوم در پی تصادف و آتش سوزی دو دستگاه خودرو در جاده دهدشت به چرام خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۳۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 20
کد خبر: ۲۵۰۷۲۴
۸ کشته و مصدوم در تصادف منجر به آتش سوزی پیکان‌ها در جاده دهدشت به چرام

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی یوسفی گفت: ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه شنبه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پیکان و وانت بار پیکان در جاده دهدشت – چرام ۳ نفر جان باختند و ۵ نفر نیز مصدوم شدند.

وی اظهارکرد: در این سانحه رانندگی که در محدوده روستای «دارگنده» رخ داد، بر اثر آتش گرفتن وانت بار پیکان، هر دو سرنشین آن جان باختند.

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از سرنشینان پیکان نیز در دم جان باخت، افزود: ۵ مصدوم دیگر این سانحه نیز توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل شدند.

یوسفی بیان کرد: علت این سانحه رانندگی در دست بررسی است.

سرهنگ حسن دانایار، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت: تصادف وانت پیکان با سواری پیکان منجر به آتش سوزی شد که سه نفر در این حادثه سوختند. علت تصادف توسط پلیس راه بررسی و کارشناسی خواهد شد.

وی افزود: قطعا در صورتی که سازمانی یا پیمانکار در این حادثه قصور یا سهل انگاری داشته باشد طبق قانون راهنمایی و رانندگی سهم تقصیر داده می‌شود.

دانایار اظهار کرد: این جاده در حوزه کاری وظیفه راه و شهرسازی است.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از وقوع این تصادف در مقطعی جاده توسط مردم بسته شد و خواستار رفع نواقص این جاده شدند که با پادرمیانی فرمانده‌هان پلیس راه جاده بازگشایی شد.

سرهنگ دانایار تصریح کرد: پیگیر هستیم که در نشستی با حضور مسئولان مربوطه مشکل ۸۰۰ متر نیمه کاره این جاده در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شود.

وی ادامه داد: مکاتباتی زیادی در خصوص رفع مشکلات این ۸۰۰ متر باقی مانده از چهارخطه دهدشت به چرام انجام داده‌ایم، اما به نتیجه نرسیده و نیمه کاره رها شد که متاسفانه همین محدوده به نقطه حادثه تبدیل شده است./ ایسنا 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده