شکار دختران در پوشش تاجر و جراح زیبایی-راهبرد معاصر

شکار دختران در پوشش تاجر و جراح زیبایی

خواننده مجالس شادی که ۳ سال قبل به اتهام آزار و اذیت ۷ دختر دستگیر شده بود، پس از تبرئه در دادگاه با گذاشتن وثیقه از زندان مرخصی گرفت، اما این بار با معرفی خود به عنوان پزشک زیبایی و تاجر، بار دیگر دختران را قربانی نقشه شیطانی خود کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۷۵۳

به گزارش راهبرد معاصر، اوایل تیر امسال، مرد میانسالی با خودرو به سمت خانه‌اش می‌رفت که ناگهان کنار خیابان با پیکر نیمه‌جان دختر جوانی روبه‌رو شد. او بلافاصله با اورژانس تماس گرفت و لحظاتی بعد دختر جوان به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

 

دختر جوان که مریلا نام داشت، پس از بهبودی راز جنایت سیاهی را فاش کرد و گفت: در اینستاگرام با پسری به نام کیوان آشنا شدم که مدعی بود تاجر است و کارآفرینی می‌کند. کیوان گفت می‌توانم به راحتی در زمینه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنم و خیلی زود به سود برسم. حتی چندین فیلم کوتاه نیز در این باره در اینستاگرامش منتشر کرده بود. صحبت‌های کیوان و وسوسه پولدار شدن باعث شد که به او اعتماد کنم و تصمیم به سرمایه‌گذاری بگیرم. به دفترش در شرق تهران رفتم. کیوان برایم آبمیوه آورد و خودش هم یکی از آنها را خورد. اما من پس از نوشیدن آبمیوه بی‌هوش شدم و زمانی که چشم باز کردم خودم را روی تخت بیمارستان دیدم و متوجه شدم که او به من تجاوز کرده است.

 

با شکایت دختر جوان به دستور بازپرس عظیم سهرابی، بلافاصله کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شدند. مأموران راهی دفتر مرد جوان شدند، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان به صورت روزانه آنجا را اجاره کرده و هیچ ردی از او به دست نیامد.

 

در حالی که تیمی از کارآگاهان اداره آگاهی تحقیقات متمرکزی را برای دستگیری مرد شیاد آغاز کرده بودند، با شکایتی مشابه مواجه شدند. این بار دختری جوان قربانی مردی شده بود که خودش را جراح زیبایی معرفی کرده بود. بدن نیمه جان او را نیز رهگذری در حالی که در خیابانی خلوت رها شده بود، پیدا کرده و به اورژانس خبر داده بود. در تحقیقات دختر جوان گفت: به دنبال عمل زیبایی بودم که با صفحه اینستاگرامی دکتر کیوان آشنا شدم. مبلغی که برای عمل زیبایی اعلام کرد خیلی خوب بود و تصمیم گرفتم برای مشاوره به مطبش بروم، اما وقتی نوشیدنی که برایم آورده بود را خوردم بی‌هوش شدم و در بیمارستان چشم باز کردم و فهمیدم او به من تعرض کرده است.

 

تصاویر چهره‌نگاری متهم نشان می‌داد متهم هر دو پرونده یک نفر است.

 

سابقه سیاه

 در ادامه تحقیقات کارآگاهان به سراغ دوربین‌های مداربسته اطراف محل دو حادثه رفتند و چهره متهم به دست آمد. وقتی کارآگاهان تصاویر به دست آمده را با متهمان سابقه‌دار اداره آگاهی تطبیق دادند مشخص شد کیوان یک مجرم سابقه‌دار است.

 

بررسی‌ها نشان می‌داد متهم، شهریور سال ۱۴۰۰ به اتهام آزار و اذیت و تجاوز به ۷ زن و دختر و سرقت اموال آنها بازداشت شده است. ماجرا از این قرار بود که کیوان به عنوان خواننده و دی‌جی در مجالس عروسی و میهمانی‌ها حضور پیدا می‌کرد و با همدستی یکی از دوستانش دختران و زنان جوان را قربانی نقشه سیاه خود می‌کردند. کیوان که آن زمان با نام امیر طعمه‌هایش را به دام می‌انداخت سوژه‌هایش را سوار خودرو کرده و به آنها آبمیوه مسموم می‌داد. با بی‌هوش شدن دختران و زنان جوان، آنها را مورد آزار و اذیت و تجاوز قرار می‌داد و طلا‌ها و پول‌هایشان را به سرقت می‌برد. او برای اینکه ردی از خود به جا نگذارد، اطلاعات تماس و پیام‌هایش را از گوشی تلفن همراه دختران جوان پاک می‌کرد.

 

تبرئه از تجاوز

امیر و همدستش مدتی بعد در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند. گرچه ۷ شاکی این پرونده مدعی بودند که دو متهم به آنها تجاوز کرده و اموالشان را سرقت کرده‌اند، اما امیر منکر شد و در دادگاه گفت: من با زور به زنان و دختران جوان تجاوز نکرده‌ام و هیچ اجباری در کار نبوده است. اتهام تجاوز را قبول ندارم. من با آنها دوست بودم و آنها خودشان سر قرار می‌آمدند.

 

در نهایت امیر و همدستش از اتهام تجاوز تبرئه شده، اما به خاطر آدم‌ربایی و سرقت به ۱۰ سال حبس، شلاق و رد مال محکوم شدند. با گذشت کمتر از سه سال از دستگیری، امیر با وثیقه از زندان آزاد شد، اما با پایان مدت مرخصی‌اش به زندان بازنگشت.

 

بدین ترتیب متهم با تلاش پلیس دستگیر شد و در مواجهه حضوری با شاکی‌های پرونده هر دو نفر او را شناسایی کردند، اما متهم منکر آشنایی و ارتباط با آنها شد. به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد./ روزنامه ایران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده