سمیعی علیه درویش/استقلال خواهان افزایش سقف بودجه است-راهبرد معاصر

سمیعی علیه درویش/استقلال خواهان افزایش سقف بودجه است

مدیرعامل استقلال برخلاف اظهارات درویش در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران خواهان افزایش سقف بودجه است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۷ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۳۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ نشست هم اندیشی مدیران چهار نماینده ایران در مسابقات آسیایی با ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه، کارگروه نقل و انتقالات برای بررسی پیشنهاد این تیم ها مبنی بر افزایش سقف بودجه، صحبت های مدیران چهار تیم را مورد بررسی قرار داد.

فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال پس از این نشست گفت: امروز به دعوت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ جهت بررسی احتمالی افزایش سقف بودجه تیم‌های فوتبال در جلسه حضور پیدا کردیم و پیشنهادات خودمان را ارائه کردیم.

او ادامه داد: درخصوص باشگاه استقلال یک مشکلی هست و بودجه‌ای که قبلاً اعلام شده، عددش پایین بوده است. برای افزایش سقف بودجه به آن مبلغی که مد نظر ما هست، مقداری فاصله زیاد است.

وی اضافه کرد: پیشنهاداتی ارائه دادیم که از طریق مصوبه مجمع و بعداً الحاقیه بودجه، ما بتوانیم سقف بودجه را افزایش بدهیم به شرط اینکه در هیئت رئیسه تصویب شده و و سقف افزایش پیدا کند که ما بتوانیم تشریفات قانونی آن را انجام بدهیم.

سمیعی در پایان گفت: بعد از آن نیز از مرکز وی ای آر یا وی‌آر سنتر نیز بازدید کردیم. مرکزی که به همت آقای تاج آماده شده و امیدواریم که با تلاش دوستان، از همان هفته نخست، ما بتونیم VAR داشته باشیم. از زحمات فدراسیون فوتبال و ریاست آن تشکر می‌کنم./خبرورزشی

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده