قدردانی مسئولان ننگرهار از کمک‌های بشردوستانه ایران-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قدردانی مسئولان ننگرهار از کمک‌های بشردوستانه ایران

مسئولان ولایت ننگرهار افغانستان از کمک‌های بشردوستانه ایران به مناطق طوفان‌زده قدردانی کردند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۹ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۴۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد کمک‌های بشردوستانه ایران بین طوفان‌زدگان ولایت‌های شرقی افغانستان از جمله ننگرهار توزیع شده است.

این اقدام جمهوری اسلامی ایران با استقبال و قدردانی مسئولان محلی در ننگرهار همراه شد.

مقام‌های محلی در ولایت ننگرهار در شرق افغانستان اعلام کردند که بارش شدید باران، طوفان و سیل در شهر «جلال‌آباد» و چند ولسوالی دیگر این ولایت در کنار تلفات انسانی، باعث تخریب خانه‌ها و محصولات کشاورزی نیز شده است.

همچنین گفته شده در برخی مناطق تجهیزات و تاسیسات شهری از جمله دکل و پایه‌های برق و شبکه‌های مخابراتی واژگون شده که سبب قطع شدن برق و اختلال در خدمات مخابراتی در مناطق آسیب‌دیده شده است.

مقام‌های محلی در ولایت «ننگرهار» در شرق افغانستان تایید کرده‌اند که دست‌کم ۳۵ نفر در پی بارش شدید باران جان باخته و تعداد زیادی نیز زخمی شده‌اند. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده