رژیم صهیونیستی خود را برای جنگ طولانی با یمن آماده می‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رژیم صهیونیستی خود را برای جنگ طولانی با یمن آماده می‌کند

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد که رژیم اسرائیل مجبور است خود را برای جنگ طولانی با انصارالله یمن آماده کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۲۵۰۸۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان در گزارشی بعد از تهاجم جنگنده‌های اسرائیلی به بندر الحدیده یمن اعلام کرد، اسرائیل خود را برای جنگی طولانی با انصارالله آماده می‌کند.

این رسانه در گزارشی که در پایگاه اطلاع رسانی این رسانه منتشر شد، اعلام کرد، اسرائیل بعد از هدف قرار دادن بندر الحدیده در یمن خود را برای جنگی طولانی با این کشور آماده می‌کند.

این رسانه سراسری رژیم صهیونیستی، به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه این رژیم خبر داد، اطلاعات کاملی درباره انصارالله نداریم، اما این مسئله را در نظر داریم که احتمالا درگیری ما برای چند ماه آینده ادامه خواهد داد.

همین امر سبب شد تا میری ریگیو وزیر ترابری رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه احتمال هدف قرار گرفتن تاسیسات راهبردی و حیاتی مرتبط با این وزارت را در واکنش به حمله به بندر الحدیده مورد بررسی قرار دهد.

این در حالی است که روزنامه یدیعوت آحارانوت مجددا بر مطلع بودن ریاض از حمله به الحدیده تاکید کرد.

این رسانه عبری زبان ادعا کرد، ترجیحا ارتش اسرائیل حمله خود به بندر الحدیده را با سعودی‌ها هماهنگ کرده بود، زیرا مجبور بود از حریم هوایی این کشور عبور کرده و بر فراز مناطقی از آن پرواز کند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده