وینگر بوسنیایی استقلال ماندنی شد-راهبرد معاصر

وینگر بوسنیایی استقلال ماندنی شد

از میان دو بازیکن بوسنیایی مدنظر تیم فوتبال استقلال، یکی از آنها در این تیم می‌ماند و دیگری رفتنی خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۰۹۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  باشگاه استقلال در زمان آغاز فصل نقل‌وانتقالات با دو بازیکن از کشور بوسنی و هرزگوین وارد مذاکره شده بود و حتی قرارداد بست. با توجه به اینکه یکی از این بازیکنان در مقدونیه به دنیا آمده، ولی برای تیم ملی بوسنی بازی کرده بود، این تصور به وجود آمد که استقلال با دو بازیکن از کشور بوسنی و یک دروازه‌بان از مقدونیه قرارداد بسته است، در حالی که تنها دو بازیکن مدنظر بودند، یک بازیکن در پست وینگر و دیگری در پست دروازه‌بانی هر دو هم اهل بوسنی و هرزگوین.

 

شایعاتی مطرح شده بود که باشگاه استقلال قصد دارد این دو بازیکن را به تیم‌های دیگر قرض بدهد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد با درخواست کادر فنی، آلمدین زیلیکیچ وینگر بوسنیایی مورد تأیید قرار گرفته است و در استقلال می‌ماند، اما ودران کیوسفسکی دروازه‌بان بوسنیایی به تیم دیگری قرض داده خواهد شد یا با فسخ قرارداد آزاد می‌شود.

 

دلیل این تصمیم، حفظ سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال است. هر چند که حسینی هنوز بر سر اصلاح قراردادش با مسئولان استقلال به توافق نرسیده، اما این بازیکن تحت قرارداد آبی‌پوشان است و باید در تمرینات حضور داشته باشد.

 

به این ترتیب، رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو، منتظر محمد و زیلیکیچ پنج بازیکن خارجی استقلال هستند و با توجه به سهمیه 1+5 برای باشگاه‌های لیگ برتری، استقلال قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر به خدمت بگیرد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده