کشف پیکر مادر غرق‌شده ایذه‌ای در رودخانه کارون پس از ۱۲ روز-راهبرد معاصر

کشف پیکر مادر غرق‌شده ایذه‌ای در رودخانه کارون پس از ۱۲ روز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از کشف پیکر دومین فرد غرق شده در بخش سوسن خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 22
کد خبر: ۲۵۱۱۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ وحید شعبانی با اشاره به غرق شدن مادر و پسر ایذه‌ای در رودخانه کارون اظهار کرد: پیکر دومین فرد غرق شده (مادر) در بخش سوسن ایذه ظهرامروز (اول مردادماه) بعد از ۱۲ روز جست‌وجو کشف شد.

وی افزود: پیکر این زن ظهر امروز در همان محلی که پسرش غرق شده بود، توسط اهالی محل رویت شد و مشاهده این پیکر را اطلاع دادند و نیرو‌های هلال احمر پس از آن پیکر را از آب بیرون کشیدند.

روز ۲۱ تیرماه یک خانواده اهل ایذه برای تفریح به حاشیه رودخانه کارون در روستای ده شیخ در بخش سوسن شهرستان ایذه رفته بودند که با توجه به بالا آمدن آب رودخانه، مادر و فرزند این خانواده دچار حادثه شدند. پس از چند روز جست‌وجو، ۲۵ تیرماه حدود ساعت ۲۱ پیکر بی‌جان فرزند پسر در نزدیکی امامزاده سلطان ابراهیم که از مناطق صعب العبور منطقه است، پیدا شد.

امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در این خصوص با بیان اینکه پنج تیم از شهرستان ایذه و دو تیم تخصصی از ستاد استان خوزستان به محل اعزام شدند افزود: در این عملیات با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و جریان آب رودخانه، وسعت محل جست‌وجو و سنگلاخی بودن رودخانه و برای تسریع در روند جست‌وجوی پیکر مادر، یک فروند قایق بادی نجات به آب انداخته شد.

عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن پیکر بی جان مادر غرق شده در رودخانه کارون بخش سوسن شهرستان ایذه توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنان یافت و سرانجام امروز پیکر وی پیدا شد./ ایسنا 

کلمات کلیدی: ایذه کارون غرق
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده