اخطار و قطع برق در انتظار مشترکان پرمصرف خانگی، تجاری، اداری-راهبرد معاصر

اخطار و قطع برق در انتظار مشترکان پرمصرف خانگی، تجاری، اداری

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: شناسایی و صدور اخطار قطع برق برای مشترکان پرمصرف در تمامی بخش‌های تجاری، اداری و خانگی و اعزام اکیپ‌های صنعت برق به ادارات، بانکها، شهرداری‌ها و سایر مراکزی که مردم به عنوان پرمصرف معرفی می‌کنند، در دستور کار است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۱۳۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر در نشست هفتگی مدیریت مصرف برق با مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه  با اشاره به ٢ هفته گرم پیش رو از ابتدای مردادماه که با افزایش بی‌سابقه بار مصرفی شبکه همراه است از همه شرکت‌ها خواست نسبت به شناسایی و ارسال پیامک اخطار برای مشترکان پرمصرف در تمامی بخش‌ها و قطع برق این مراکز در صورت بی توجهی به الگوی مصرف اقدام کنند.

 

وی در همین زمینه از شرکتهای توزیع برق خواست تا طی هفته جاری با اعزام گروه‌هایی برای بررسی مصرف برق ادارات، بانکها، شهرداری‌ها و مراکزی که مردم به عنوان پرمصرف گزارش می کنند، نسبت به قطع برق این مراکز اقدام کنند و با توجه به تاکید وزیر نیرو، اگر مشترکی طی ساعات صفر بامداد تا ٨ صبح نیز الگو را رعایت نکند با قطع برق مواجه خواهد شد و وصل مجدد انشعاب صرفا با اصلاح مصرف و اخذ تعهد کتبی از مشترک امکان پذیر است.

 

رجبی مشهدی افزود: شناسایی و صدور اخطار قطع برق برای مشترکان پرمصرف در تمامی بخش‌های تجاری، اداری و خانگی و اعزام اکیپ‌های صنعت برق به ادارات، بانکها، شهرداری‌ها و سایر مراکزی که مردم به عنوان پرمصرف معرفی می‌کنند، در دستور کار شرکت‌های توزیع نیروی برق قرار گرفته است.

 

مدیرعامل توانیر تمامی تلاشهای صنعت برق کشور را در جهت جلب رضایتمندی و تامین برق پایدار برای مردم عزیز ایران عنوان کرد و از اعزام نماینده تام الاختیار توانیر به شرکت‌های برق و توزیع با هدف نظارت بر عملکرد مدیریت مصرف برق در استان‌ها خبر داد و از مدیران عامل شرکتها خواست با حضور در صحنه کار را از نزدیک پیگیری کنند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده