قالیباف: کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد-راهبرد معاصر

قالیباف: کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطی‌گری نیاز دارد. باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۲۰۵

به گزارش راهبرد معاصر،‌ محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فعالان ستادهای تهران در انتخابات ۱۴۰۳ گفت: برخی با ورود به عرصۀ سیاسی انتخابات عمر و آبروی خود را گذاشتند و حتی به آن‌ها تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم.


وی ادامه داد: هم‌رزمان شهیدم شاهدند یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام. به تعبیر امام (ره)، کار برای خدا نه خستگی دارد، نه دلسردی.


قالیباف بیان کرد: ناسزا شنیدن و پاسخ ندادن سخت است؛ من از شما تشکر می‌کنم که در انتخابات اخلاق را رعایت کردید.


وی افزود: دوقطبی‌های جعلی حل مشکلات را از مدار خارج می‌کند؛ به عقلانیت انقلابی نیاز داریم  نه با واداداگی به جایی می‌رسیم، نه با تحجر به جایی می رسیم.


قالیباف تصریح کرد: کارنامۀ مجلس یازدهم و قوانین اقتصادی آن نمونه‌ای از عقلانیت انقلابی است.جریان‌های می‌خواهند جامعه را دوقطبی کنند؛ این کار جز تباه‌کردن عمر و سرمایۀ مردم نتیجه‌ای ندارد .


وی گفت: برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به این علما و نخبگان توهین کردند. مارپیچ سکوت شکسته شد. باید  روشنگری کنیم. تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم.


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی و دوری از افراطیگری نیاز دارد. باید به‌صورت مداوم این مسیر را پیگیری کنیم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده