اعلام آمادگی قوه قضاییه برای همکاری با دولت جدید در حل مشکلات-راهبرد معاصر

اعلام آمادگی قوه قضاییه برای همکاری با دولت جدید در حل مشکلات

سخنگوی دستگاه قضا گفت: قوه قضاییه به‌عنوان همکار و همراه در راستای مقابله با مظاهر فساد و جلوگیری و پیشگیری از جرائم در کشور برای اینکه دولت بتواند در مسیر خود موفق باشد، آماده همکاری است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 23
کد خبر: ۲۵۱۱۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، اصغر جهانگیر؛ سخنگوی قوه قضاییه امروز سه‌شنبه 2 مرداد در نشست خبری با رسانه‌ها با تقدیر از ملت ایران برای برگزاری مراسم باشکوه عزاداری ایام محرم اظهار امیدواری کرد؛ امیدوارم این مجالس درس بزرگی به همه ما دهد تا رهروان صدیقی برای امام حسین(ع) و یارانش باشیم.

 

وی سپس با محکوم کردن تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان و سوریه و یمن و فلسطین گفت: جنایت این رژیم سیری‌ناپذیر است و علی‌رغم تلاش 10 ماه گذشته برای شکستن مقاومت ملت فلسطین، نه‌تنها موفق به شکستن آن نشد بلکه این مقاومت تبدیل به نهضتی برای شناخت جنایات این رژیم و محاکمه سران آن و ان‌شاءالله اضمحلال آن رژیم شده است. امیدواریم با دیپلماسی که دولت جدید در دستور کار خواهد داد و حمایت همه بخش‌ها، به‌زودی شاهد این باشیم که این جنایات متوقف شود و راهی برای محاکمه سران این دولت جعلی فراهم شود.

 

وی گفت: مشکلات معیشتی مورد تأکید است و این موضوعی است که هم رئیس جمهور منتخب تأکید داشته و همه نظام اسلامی حمایت از مظلومین و مستضعفین را هدف خود قرار داده است. قوه قضاییه هم به عنوان همکار و همراه در راستای مقابله با مظاهر فساد و جلوگیری و پیشگیری از جرائم در کشور برای اینکه دولت بتواند در مسیر خود موفق باشد آماده همکاری است./ تسنیم

در حال تکمیل...

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده