آمریکا ۴ هواپیمای روسیه و چین را در نزدیکی آلاسکا رهگیری کرد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

آمریکا ۴ هواپیمای روسیه و چین را در نزدیکی آلاسکا رهگیری کرد

فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) اعلام کرد که روز چهارشنبه چهار هواپیمای نظامی روسیه و چین را در حریم هوایی بین‌المللی نزدیک آلاسکا ردیابی و رهگیری کرده است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۲ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 25
کد خبر: ۲۵۱۵۳۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ نیرو‌های مسلح آمریکا روز چهارشنبه در بیانیه‌ای از شناسایی و رهگیری ۴ هواپیمای نظامی روسیه و چین در نزدیک حریم هوایی این کشور در آلاسکا خبر داد.

پایگاه خبری روسیا الیوم بامداد پنجشنبه گزارش داد که فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (نوراد) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور از نقض حریم هوایی این کشور در آلاسکا توسط ۴ هواپیمای نظامی روسیه و چین جلوگیری کردند.

این فرماندهی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) روز چهارشنبه دو هواپیمای نظامی روسیه از نوع» تو ۹۵» و دو هواپیمای نظامی چین از نوع «H-۶» را که در منطقه شناسایی دفاع هوایی آلاسکا (ADIZ) در ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۴ فعالیت می‌کردند، شناسایی و ردیابی کرد.

به گزارش روسیا الیوم، این فرماندهی اعلام کرد که هواپیما‌های روسی و چین در حریم هوایی بین‌المللی باقی ماندند و افزود که چنین فعالیت‌های روسیه به عنوان یک تهدید تلقی نمی‌شود. / مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار