بارش برف در اوج گرمای تابستان این شهرهای ایران را سفیدپوش کرد

بارش برف در اوج گرمای تابستان این شهرهای ایران را سفیدپوش کرد درست در همین روز‌هایی که می‌گویند گنبد حرارتی روی کشور خیمه زده است و گرمای هوا بسیاری از شهر‌ها از جمله تهران را در روز یکشنبه (۷ مرداد) تعطیل کرده است، اخبار و تصاویر منتشر شده حاکی از بارش برف در شمال غربی کشور است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۸۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ چند روز پیش برف در نیمه تابستان بخش‌هایی از شهرستان کلیبر در آذربایجان شرقی را سفیدپوش کرد و در همین حال، تصاویری از برف‌روبی و بازگشایی در سبلان منتشر شد؛ تصاویری که نشان می‌داد راهداران با تلاش ۲ ماهه، ۲۵۰ نقطه مسدود شده از برف در این مناطق را بازگشایی کرده‌اند تا مسیر کوچ عشایر به ییلاق فراهم شود.


طبق بررسی‌های ایستگاه‌های هواشناسی شنبه ۶ مرداد اهواز (خوزستان) با حداکثر دمای مثبت ۴۹ درجه و اردبیل (اردبیل) با حداقل دمای مثبت ۱۴ درجه سانتیگراد به ترتیب به عنوان گرمترین و سردترین مراکز استان معرفی شده است.

در همین زمان، دمای دلگان در سیستان‌وبلوچستان به ۵۰ درجه رسید و گرم‌ترین شهر کشور شد. / همشهری

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار