نشست علی باقری با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران-راهبرد معاصر

نشست علی باقری با جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران

علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه بازدید جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران از نمایشگاه هزار و بیست روز ابتکار و تلاش دستگاه سیاست خارجی در دولت سیزدهم تلاش و ابتکار دستاورد‌های دولت سیزدهم با ایشان، ملاقات و گفتگو کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۹ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۸۹۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرپرست وزارت امور خارجه در این دیدار صمیمانه، ایمان، خلاقیت و عدم وابستگی به جریان‌های سیاسی و در نتیجه آزادگی و آزاداندیشی جوانان را دلیل اصلی تاکید رهبر انقلاب اسلامی به ظرفیت جوانان و توصیه ایشان به کارگزاران نظام برای بهره‌گیری از این سرمایه بی‌نظیر دانست.

سرپرست دستگاه دیپلماسی در ادامه با اشاره به کارکردها، وظایف و دستاورد‌های وزارت امور خارجه، به پرسش‌های دانشجویان پیرامون اهمیت تقویت چندجانبه گرایی و پیمان‌های منطقه‌ای مانند سازمان همکاری شانگهای و مجموعه بریکس با هدف خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه، پیشرفت‌ها و دستاورد‌های در فعالیت‌های هسته‌ای، مذاکرات رفع تحریم‌ها و مقابله با اقدامات قهری یک‌جانبه آمریکا پاسخ داد.

در پایان این دیدار به رسم یادبود، دانشجویان بسیجی در محل نمایشگاه دستاورد‌های دولت سیزدهم عکس یادگاری مشترک گرفتند./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده