کشتار مدرسه سیده خدیجه در دیرالبلح غزه با دست‌کم ۳۶ شهید-راهبرد معاصر

کشتار مدرسه سیده خدیجه در دیرالبلح غزه با دست‌کم ۳۶ شهید

رژیم کودک کش صهیونیستی مدرسه خدیجه در دیرالبلح در غزه را بمباران کرد، این بمباران به شهید و زخمی شدن دست‌کم ۳۶ نفر انجامید.
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۶ - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 27
کد خبر: ۲۵۱۹۰۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنگنده‌های اشغالگران امروز نیز برای ۲۹۵ امین روز متوالی مناطق مختلفی از نوار غزه را بمباران کردند.

پایگاه خبری الجزیره دقایقی پیش گزارش داد که در حمله توپخانه‌ای امروز رژیم کودک کش صهیونیستی به یک مدرسه در دیر البلح دستکم ۳۶ فلسطینی که اکثر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند به شهادت رسیدند.

در واکنش به «جوسپ بوررل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان صحرایی مستقر در مدرسه «خدیجه» در خان یونس، درخواست خود برای آتش‌بس در غزه را تکرار کرد.

از سوی دیگر، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: در حالی که رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در کنگره آمریکا بار‌ها و بار‌ها ایستاده تشویق می‌شود و درخواست دریافت تسلیحات بیشتر می‌کند، جنگنده‌های این رژیم مدارس و اردوگاه‌های محل اسکان آوارگان بی‌دفاع در ⁧غزه⁩ را مورد هدف قرار می‌دهند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت غزه، آمار شهدای نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و نه هزار و ۲۵۸ نفر و شمار زخمی‌ها به نود هزار و ۵۸۹ نفر رسید./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده