اسموتریچ خواستار ترور سید حسن نصرالله شد-راهبرد معاصر

اسموتریچ خواستار ترور سید حسن نصرالله شد

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی بزالل اسموتریچ با تکرار ادعاهای تل‌آویو در خصوص انفجار در «مجدل شمس»، خواستار ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۱۹۸۶

به گزارش راهبرد معاصر، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شب گذشته در ادامه ادعاهای این رژیم در خصوص انفجار  در مجدل شمس واقع در جولان اشغالی سوریه، خواستار ترور سید حسن نصرالله شد.

 

وی در جمع خبرنگاران گفت: «زمان عمل فرا رسیده، نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو باید فورا بازگردد و همه لبنان باید بهای این امر را بپردازد».این وزیر افراطی بدون اشاره به ناکامی ارتش اشغالگر طی بیش از نه ماه جنگ همه جانبه در غزه برای یافتن فرماندهان ردیف اول جنبش حماس از جمله یحیی السنوار و محمد الضیف، اکنون خواستار ترور سید حسن نصرالله است.

 

منابع اسرائیلی عصر دیروز (شنبه 27 ژوئیه) از اصابت یک موشک به منطقه مجدل شمس در جولان اشغالی سوریه و کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 30 تن دیگر خبر دادند و بلافاصله انگشت اتهام را به سمت حزب الله لبنان نشانه رفتند.امری که با واکنش حزب‌الله همراه شد و به شدت حمله به مجدل شمس را تکذیب کرد. شاهدان عینی نیز تایید کردند که موشک شلیک شده از سوی گنبد آهنین اسرائیل به این منطقه اصابت کرده است.


وب‌سایت اکسیوس به نقل از یک مقام آمریکایی شب گذشته اعلام کرد حزب‌الله لبنان به سازمان ملل اطلاع داده حادثه مجدل شمس در نتیجه سقوط موشک ضد هوایی اسرائیلی در یک ورزشگاه فوتبال روی داده است.در این میان چهره‌های سیاسی لبنان نیز از دسیسه‌چینی تل‌آویو در پشت پرده انفجار در «مجدل شمس» و تلاش برای تغییر ماهیت جولان اشغالی سوریه پرده برداشتند و با تکذیب حمله حزب‌الله به این منطقه، اعلام کردند که برای مقابله با تل‌آویو در کنار مقاومت می‌مانند. / فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده