لحظه به لحظه با عملکرد کاروان ایران در روز دوم المپیک پاریس-راهبرد معاصر

لحظه به لحظه با عملکرد کاروان ایران در روز دوم المپیک پاریس

مسابقات ورزشکاران کشورمان در روز دوم المپیک 2024 پاریس از صبح امروز با رقابت مجلل در قایقرانی آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۲۵۱۹۹۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ روز دوم مسابقات المپیک 2024 پاریس از صبح امروز یکشنبه 7 مرداد آغاز شد که نتایج به شرح زیر است:

* مجلل در روئینگ راهی یک چهارم شد
فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشورمان امروز در شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس به آب زد تا شانس خود را برای صعود به یک چهارم امتحان کند.
وی امروز در مصاف با حریفان خود از کشورهای ترکیه، الجزایر و سنگاپور رقابت کرد که با زمان 7:56.48 دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی یک چهارم شد. ۲ قایق اول جواز حضور در یک چهارم را کسب کردند. این مرحله صبح روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

 

*روئینگ دو نفره سبک وزن راهی شانس مجدد شد

در ادامه رقابت‌های روئینگ بازی‌های المپیک پاریس، امروز مهسا جاور و زینب نوروزی در ماده دونفره سبک‌وزن به آب زدند. 
قایقرانان کشورمان در این مسابقه با حریفانی از ژاپن (قایق اول آسیا در مسابقه کسب سهمیه و قایق ۸ کاپ ۲ جهانی)، پرو (قایق ۱۹ قهرمانی جهان و قایق ۷ کاپ ۳ جهانی)، رومانی (قایق ۶ المپیک توکیو، قایق ۸ المپیک ریو و قهرمان جهان در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸) و آمریکا (قایق ۵ المپیک توکیو و نائب قهرمان قهرمانی جهان ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲) رقابت کردند. 

 

روئینگ‌سواران کشورمان در این ماده با زمان 7:35.97 دقیقه در جایگاه چهارم قرار گرفتند و راهی شانس مجدد شدند. این مرحله روز دوشنبه ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

 

 امینی و چهل امیرانی به فینال تفنگ بادی 10 متر نرسیدند
امروز یکشنبه شرمینه چهل‌امیرانی و فاطمه امینی در تفنگ بادی ۱۰ متر در خط آتش قرار گرفتند. چهل‌امیرانی با ۶۳۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت و فاطمه امینی هم با ۶۲۶.۲ امتیاز بیست و ششم شد. با این نتایج ملی‌پوشان کشورمان بدون راهیابی به فینال به کار خود پایان دادند. 


ورزشکار کره‌ای با ثبت امتیاز ۶۳۴.۵ امتیاز رکورد المپیک را شکست.


کاروان تیراندازی کشورمان با ۴ ورزشکار در بازی‌های المپیک شرکت کرده است. روز گذشته هانیه رستمیان در تپانچه بادی ۱۰ متر به رقابت پرداخت که بیست و دوم شد و به فینال نرسید.

 

 حذف زودهنگام نیما عالمیان
روز دوم مسابقات تنیس روی میز المپیک 2024 پاریس امروز آغاز شد و نیما عالمیان در نخستین مسابقه خود مقابل کائو چنگ جوی از چین تایپه قرار گرفت و 4 بر یک نتیجه را واگذار کرد و حذف شد.


در این بازی نیما گیم های اول، دوم ، چهارم و پنجم را شکست خورد و تنها در گیم سوم پیروز شد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده