شهرداری تهران در آستانه تغییرات جدید-راهبرد معاصر

شهرداری تهران در آستانه تغییرات جدید

با نزدیک شدن به اتمام احکام مسئولیت معاونان، شهرداران مناطق و مدیران شهری در یک سال باقیمانده از عمر مدیریت شهری در دوره ششم، برخی تغییرات و جا به جایی مدیران در راه است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در ابتدای این دوره از مدیریت شهری، ساز و کار جدیدی را برای انتصابات معاونان، شهرداران مناطق و مدیران شهری درنظر گرفت به طوری که احکام مسئولیت مدیران شهری به صورت یک‌ساله صادر و ابلاغ شده است.

 

در طی 3 سال گذشته از عمر این دوره از مدیریت شهری و با توجه به اتمام حکم مسولیت مدیران شهری، هر ساله این احکام مجدداً صادر شده است و البته در طی این مدت برخی از مدیران شهری جا به جا و یا برکنار شده و افراد جدیدی در بدنه شهرداری تهران حضور یافته‌اند.

 

در همین ارتباط با توجه به نزدیک شدن اتمام حکم مسئولیت مدیران شهری، به‌زودی از سوی شهردار تهران احکام جدید صادر خواهد شد.

 

در قالب صدور احکام جدید احتمال می‌رود در سال پایانی از عمر این دوره از مدیریت شهری، جا‌‌به‌جایی‌ها و تغییراتی صورت گیرد و برخی از افراد برکنار یا جا به جا شوند.

 

به گزارش تسنیم، هم‌اکنون نیز برخی از شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران به صورت سرپرست اداره می‌شوند که این موضوع اخیراً مورد انتقاد شورای شهر تهران قرار گرفته است و به شهردار تذکر داده شده است./ تسنیم

ارسال نظر
آخرین اخبار