تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور | موج گرما ادامه دارد-راهبرد معاصر

تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور | موج گرما ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم باد‌های ۱۲۰ روزه در سیستان خبر داد و گفت: گرمای هوا در استان تا پایان هفته ماندگار خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 29
کد خبر: ۲۵۲۲۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محسن حیدری اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگو‌های پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان تا قسمتی ابری است.

وی با بیان اینکه در شمال سیستان و بلوچستان وزش باد‌های ۱۲۰ روزه تا پایان هفته تداوم دارد تصریح کرد: از روز سه شنبه بر شدت وزش باد افزوده شده و تا پایان هفته وزش باد شدید و گرد وخاک تداوم خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در پنج روز آینده بعدازظهر‌ها در ارتفاعات نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان شرایط برای رشد ابر، رگبار پراکنده، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای فراهم است.

حیدری با اشاره به اینکه دریای عمان بویژه نواحی شرقی مواج پیش بینی می‌شود عنوان کرد: برای روز سه شنبه کاهش دما و مجددا از چهارشنبه افزایش دما خواهیم داشت و تا پایان هفته گرمای هوا ماندگار خواهد بود. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر