قالیباف: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت-راهبرد معاصر
سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد واکنش محمدرضا عارف به شهادت اسماعیل هنیه قالیباف: ایران و جبهۀ مقاومت از خون برادر شهید خود نخواهد گذشت اطلاعیه جدید سپاه: پاسخ سخت و دردناک مقاومت در راه است آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد دعوت شورای هماهنگی از عموم مردم برای حضور در تجمع امروز رهبر انقلاب: رژیم صهیونی زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت واکنش‌ها به ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیکر شهید اسماعیل هنیه در تهران تشییع می‌شود واکنش مسعود پزشکیان به ترور اسماعیل هنیه

قالیباف: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 01
کد خبر: ۲۵۲۷۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در آیین تشیع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت: در دیداری که با شهید هنیه در سفری که دو ماه قبل به ایران داشت به من گفت اگر امروز مقاومت را در غزه این گونه می‌بینید که زن و مرد کودک و جوان با هم ایستاده‌اند یک دلیل دارد و آن این است که همه اینها دست پرورده قرآن است.

 

وی ادامه داد: فرهنگ قرآنی موجودیت رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است.

 

رییس مجلس با اشاره به شکست‌های ارتش‌های عرب در مقابل رژیم صهیونیستی گفت: آنها در جنگ ۱۹۶۳ در صحرای سینا ارتش کشورهای عرب را شکست داده بود و به این باور رسیده بود که ارتشی شکست ناپذیر است اما دیدیم با عملیات طوفان الاقصی همه هیمنه این رژیم فرو ریخت و آنها مجبور شدند که جنگنده‌های خود را به وسیله خودروهای کشنده به مکان‌های امن ببرند.

 

قالیباف با بیان اینکه طوفان‌الاقصی همهٔ عناصر وجودی رژیم صهیونیستی را در هم شکست، تاکید کرد: امروز گروه‌های مقاومت با ظرفیتی که برخواسته از مردم است در مقابل دشمن صهیونیستی به وظیفه دینی خود عمل کرده و خود تصمیم می‌گیرند و معتقدند که نصرت اللهی نصیب آنها می‌شود.

 

وی ترور فرمانده‌های مقاومت در لبنان و تهران را نتیجه ضعف رژیم صهیونیستی دانست و گفت: همهٔ بمباران‌ها و ترورهای رژیم صهیونیست به‌خاطر شکست در میدان نبرد غزه است. این ترورها و اقدامات تاثیری بر روند حرکت ما نخواهد داشت.

 

رییس مجلس گفت: این خطای استراتژیک رژیم صهیونیستی است که فکر می‌کند شهادت این شهدا تاثیری در روند حرکت ما دارد. خطای دوم دیگر رژیم صهیونیستی این است که به بیانات رهبر ما توجه نکرده است که دوران بزن در رو تمام شده است.

 

وی با بیان اینکه ما می‌دانیم که هیچ عملی بدون اطلاع آمریکا انجام نمی‌شود، افزود: این وظیفه ما است که در جای مناسب و وقت مناسب عکس العمل داشته باشیم. ما به فرموده رهبرمان خون خواه شهید هنیه هستیم. رژیم صهیونیستی بداند که بهای گزافی برای این مسئله می‌پردازد.

 

رییس مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص پایان دوران بزن و درو گفت: ما می‌دانیم که این اقدامات با حمایت و هماهنگی آمریکای جنایت کار رخ داده اگر چه در رسانه‌ها اعلام کنند که ما نمی دانسته‌ایم. ما وظیفه داریم که در وقت و محل مناسب به این جنایت پاسخ دهیم.

 

قالیباف گفت: هنیه بزرگترین صدای مظلومیت فلسطین بود و با شهادتش این مهم را تصویب کرد.

 

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کشتار زنان، کودکان و غیر نظامیان گفت: ما در این اقدام و جنایات در غزه شاهد رویارویی انسانیت در برابر جنایت هستیم.

 

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی هزینه سنگینی برای شبیخون در حریم ایران خواهد پرداخت./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده