قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت تجاوزگری و وحشی‌گری خود را نشان داد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قالیباف: رژیم صهیونیستی بار دیگر ماهیت تجاوزگری و وحشی‌گری خود را نشان داد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران و تداوم کودک ‌کشی آنها در غزه، بار دیگر ماهیت تجاوزگری، خوی وحشی‌گری و بنیان نامشروع این تبهکاران را به جهانیان نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت سردار «فؤاد شکر» را تسلیت گفت و نوشت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در غزه، این چنین به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است تا مانع از حمایت و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم فلسطین شود.

متن پیام او بدین شرح است:

حضرت حجت ‌الاسلام و المسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله

دبیرکل محترم حزب الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

مایلم از جانب خود و به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهادت «ابومحسن فؤاد شکر» سردار رشید و مبارز فی سبیل الله، در جنایت بزدلانه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی در ضاحیه بیروت را خدمت جنابعالی و مجاهدان حزب الله تهنیت و تسلیت عرض نمایم.

این شهید عزیز نقش مهمی در تقویت مقاومت علیه جنایات و اشغالگری‌های باند تبهکار صهیونیستی در فلسطین و لبنان داشت و آثار سال‌ها مجاهدت و مبارزه وی در اذهان آزادگان و مجاهدان مسیر حق و عدالت باقی خواهد ماند.

رژیم صهیونیستی برای جبران شکست و سرپوش گذاشتن بر جنایات خود در غزه، اینچنین به ترور فرماندهان مقاومت روی آورده است تا مانع از حمایت و پشتیبانی آنان از مردم مظلوم فلسطین گردد.

به یاری خداوند خون این شهید و سایر شهدا و مجاهدین جبهه مقاومت، زمینه آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایان تجاوزگری این رژیم جنایتکار را فراهم خواهد کرد.

جنایات روزهای گذشته رژیم صهیونیستی در بیروت و تهران و تداوم کودک کشی آنها در غزه، بار دیگر ماهیت تجاوزگری، خوی وحشی گری و بنیان نامشروع این تبهکاران را به جهانیان نشان داد. به برکت خون شهیدان مقاومت، امت اسلامی اکنون مصمم‌تر از همیشه و یکصدا، مبارزه با صهیونیسم و خون‌خواهی شهدا را فریاد می‌زنند.

امید است که تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با تداوم مجاهدت‌های رزمندگان حزب الله و سایر مجاهدین مقاومت، شاهد ریشه کنی این غده سرطانی از کالبد امت اسلام باشیم.

با اغتنام از فرصت، از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی سلامتی و توفیق روزافزون، برای این شهید عزیز علو درجات و برای بازماندگان و همرزمان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی/ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده