تأیید حکم اعدام زن تبهکار به جرم قاچاق دختران-راهبرد معاصر

تأیید حکم اعدام زن تبهکار به جرم قاچاق دختران

زن تبهکار که با همدستی ۱۷ عضو باندش، دختران جوان را اغفال کرده و به فساد می‌کشاند به اعدام محکوم شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۴ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۲۹۴۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ چندی قبل مأموران گشت کلانتری پلیس در غرب تهران به رفتار دو دختر در خیابان مشکوک شده و آنها را بازداشت کردند. پس از انتقال آنها به کلانتری، دختران در بازجویی‌ها راز باند مخوفی را برملا کردند.

یکی از آنها گفت: مدتی است که گرفتار زن جوانی به نام سوگل شده‌ایم. او به همراه مرد جوانی، دختران جوان را اغفال کرده و آنها را به خانه فسادی در شمال تهران می‌برد. بعد از آن، دختران جوان را مجبور می‌کند تا در قبال پول، کار‌های غیر اخلاقی انجام دهند.

به دنبال اعترافات دو دختر جوان، دستور بازداشت سوگل و اعضای باندش صادر شد و خیلی زود زن تبهکار و ۱۷ عضو باندش دستگیر شدند. در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سوگل از ۱۰ سال قبل باند فسادی در غرب کشور تشکیل داده، اما زمانی که متوجه شد پلیس از ماجرا با خبر شده و در تعقیب اوست، به تهران فرار کرد. او با صحنه‌سازی، وانمود کرده بود که فوت کرده و حتی گواهی فوت جعلی نیز برای خودش تهیه کرده و پس از فرار به تهران با هویتی جعلی و جدید به فعالیت مجرمانه خود ادامه داده است.

در ادامه تحقیقات متهمان به جرم خود که اغفال و قاچاق دختران جوان بود؛ اعتراف کردند. با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست ۱۸ عضو این باند صادر شد و آنها در دادگاه عمومی و انقلاب پای میز محاکمه رفتند.

قاضی شعبه ۲۹ دادگاه عمومی انقلاب نیز پس از محاکمه اعضای باند، سوگل را به اعدام و دو مرد همدستش را به ۲۵ سال حبس محکوم کرد، برای اعضای دیگر این باند نیز از ۱۰ تا ۲۵ سال حبس در نظر گرفته شد.

با تأیید این حکم در شعبه ۳۹ دیوانعالی کشور، پرونده اعضای این باند فساد به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی پایتخت فرستاده شد. / روزنامه ایران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده