جاده چالوس مسدود شد-راهبرد معاصر

جاده چالوس مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان از مسدود شدن آزادراه تهران _ شمال و جاده قدیم چالوس خبر داد و گفت: بعد از تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب این محور ۲ طرفه خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۹ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ سروان پژمان لطفی اظهار کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور کندوان حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز تا اطلاع بعدی یک طرفه شده است.

وی با بیان این که، در زمان حاضر ترافیک مسیر شمال به جنوب سنگین است از انسداد کامل جاده چالوس از فردا - یکشنبه- ساعت هفت صبح به مدت سه روز خبر داد و گفت: جاده کندوان به منظور ایمن‌سازی و احداث سقف گالری از یکشنبه تا سه‌شنبه هرهفته تا پایان مرداد ماه ۲۴ ساعته مسدود است.

کاربران جاده‌ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محور‌ها و همچنین اطلاع از انسداد‌ها و یا محدودیت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌های استان می‌توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین سایت WWW.۱۴۱.IR و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده