تردد خودرو‌ها در جاده کندوان از چالوس به سمت کرج ممنوع شد-راهبرد معاصر

تردد خودرو‌ها در جاده کندوان از چالوس به سمت کرج ممنوع شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: تردد خودرو‌ها در این محور به علت حجم بالای ترافیک از سمت چالوس به کرج و تهران تا اطلاع بعدی ممنوع شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 12
کد خبر: ۲۵۷۰۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سروان پژمان لطفی افزود: برابر گزارش‌ها در نقاطی از محور مسیر جنوب به شمال از جمله آزاد راه تهران - شمال در استان البرز، سیاه بیشه و پل زنگوله حوزه مازندران ترافیک سنگین داریم؛ بنابراین برای باز شدن گره کور و تخلیه بار ترافیکی، این محور ساعت هشت و ۲۰ دقیقه از سمت شمال به جنوب مسدود شد.

پس از بهره برداری قطعه ۲ آزاد راه تهران - شمال حدفاصل دوآب شهرستانک از استان البرز تا پل زنگوله در مازندران در ۱۵ تیرماه سال گذشته مدت زمان سفر از تهران به چالوس حدود ۳۰ دقیقه به علت کوتاهی مسیر کمتر شده است؛ بنابراین تمایل مسافران و گردشگران از دیگر نقاط کشور به ویژه پایتخت و استان البرز به شهر‌های ساحلی گردشگرپذیر غرب مازندران بیشتر شده است و به همین خاطر در خروجی قطعه ۲ آزاد راه تهران - شمال از استان البرز و ابتدای جاده قدیم کندوان در مسیر جنوب به شمال شاهد ترافیک پرحجم هستیم و هم اکنون با اعمال محدودیت‌های ترافیکی این موضوع مدیریت می‌شود.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان در حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند که این رقم در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار مورد نیز می‌رسد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار