سوریان: اسکان کشتی گیران خارج از دهکده المپیک صد درصد مفید خواهد بود-راهبرد معاصر

سوریان: اسکان کشتی گیران خارج از دهکده المپیک صد درصد مفید خواهد بود

نایب رئیس فدراسیون کشتی در خصوص محل اقامت کشتی‌گیران خارج از دهکده المپیک گفت:صد درصد این اتفاق برای کشتی ما مفید خواهد بود.
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 03
کد خبر: ۲۵۳۱۰۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی در مورد شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در پاریس اظهار داشت: به طور قطع المپیک شرایط کاملا متفاوتی با دیگر رویداد‌های ورزشی دارد. تا به اینجا کار که شرایط خوبی داشتیم و امیدوارم که طی روز‌های آینده نیز بچه‌ها با شرایط ایده‌آل وارد مسابقات شوند و بهترین نتایج را کسب کنند.

او در رابطه با اینکه برای اولین‌بار محل اقامت کشتی‌گیران خارج از دهکده المپیک است، نیز اظهار داشت: صد درصد این اتفاق برای کشتی ما مفید خواهد بود. به این دلیل که با توجه به گزارش‌هایی که از دهکده المپیک منتشر شده و تجربه‌ای که خودم از ۳ دوره قبلی شرکت در المپیک کسب کردم، همواره فضای داخل دهکده باعث ایجاد استرس در ورزشکاران می‌َشود و حضور در این محیط باعث می‌شود تا بچه‌ها فشار زیادی را تجربه کنند.

سوریان در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های المپیک بالاترین رویداد ورزشی محسوب می‌شود و تفاوت زیادی با دیگر رقابت‌ها دارد. همه کسانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، آرزو دارند که بتوانند مدال طلای المپیک را کسب کنند و کشور‌ها سرمایه‌گذاری خوبی برای این مسابقات انجام داده‌اند، به همین دلیل رقابت در مسابقات المپیک سخت‌تر است و نیاز به تلاش بیشتری دارد. تا به امروز ورزشکاران ما موفق به کسب مدال نشدند و انشاالله در روز‌های آینده شاهد موفقیت آنها باشیم و سرود ملی کشورمان در فرانسه نواخته شود./باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: حمید سوریان
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده