جنایت هولناک بمباران دو مدرسه دیگر در نوار غزه + بیانیه حماس-راهبرد معاصر

جنایت هولناک بمباران دو مدرسه دیگر در نوار غزه + بیانیه حماس

جنبش حماس با اشاره به جنایت هولناک بمباران دو مدرسه دیگر در نوار غزه که محل اسکان آوارگان بی‌دفاع بود، تاکید کرد سریال جنایات وحشیانه ارتش تروریستی صهیونیستی علیه مردم فلسطین ادامه دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 04
کد خبر: ۲۵۳۲۷۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ جنبش حماس در واکنش به بمباران مدارس در نوار غزه که به سرپناه آوارگان تبدیل شده بود، در بیانیه‌ای تاکید کرد: فصول و سریال جنایات وحشیانه‌ای که ارتش تروریستی اشغالگر علیه مردم فلسطین مرتکب می‌شود، همچنان ادامه دارد که در تازه‌ترین آن، با جنگنده‌های خود، مدارس النصر و حسن سلامه در غرب شهر غزه را در حالی که مملو از آوارگان بود، هدف قرار دادند که آمار اولیه از شهادت دستکم ۲۵ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر حکایت می‌کند که این جنایت بیانگر ادامه جنگ نسل کشی نازیستی است که اشغالگران علیه مردم بی دفاع ما با نقض تمام قوانین بین المللی به راه انداخته اند.

این بیانیه افزود اقدامات جنایتکارانه تروریستی اشغالگران که عمدا علیه غیرنظامیان ادامه دارد، مستلزم آن است که جامعه بین المللی، کشور‌های عربی و اسلامی به مسئولیت‌های خود برای توقف این جنایات و بازخواست سران جنایتکار صهیونیست عمل کنند.

حماس در این بیانیه آورده است: تاکید می‌کنیم که اهداف اشغالگران از طریق این جنایات برای ایجاد رعب و وحشت و کوچاندن اجباری بر روی صخره ایستادگی مردم فلسطین و مقاومت شجاع آن درهم خواهد شکست و اوهام به زانو درآوردن این مردم هرگز برای نتانیاهو و دار و دسته اش تعبیر نخواهد شد و همچون آواری بر سر ارکان رژیم متزلزلی که در بحران به سر می‌برد و ارتش شکست خورده آن فرو خواهد ریخت. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده