روز ۳۰۵ طوفان الاقصی/ غزه در آتش جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی می‌سوزد-راهبرد معاصر

روز ۳۰۵ طوفان الاقصی/ غزه در آتش جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی می‌سوزد

تداوم حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تحرکات نظامیان آمریکایی در مرز عراق و عربستان برای مقابله با پاسخ قطعی محور مقاومت از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 06
کد خبر: ۲۵۳۵۱۷

به گزارش راهبرد معاصر. در حالی که حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به قوت خود باقی است کم و کیف پاسخ نظامی محور مقاومت به تجاوزات اخیر تل آویو باعث سرگردانی رسانه‌های عبری زبان شده است.

 

جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی غزه را زیر آتش گرفتند

رسانه‌های خبری گزارش دادند که حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه طی بامداد امروز همچنان به شدت ادامه داشته است.

 

به گزارش شبکه المیادین، در جریان هدف قرار گرفتن یک موتور سیکلت در خیابان صلاح الدین واقع در مرکز نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را نیز دربرگرفت. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های فلسطینی‌ها را در منطقه السدره واقع در عبسان بزرگ در شرق شهر خان یونس بمباران کردند.

 

غزه در آتش جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی می‌سوزد

حملات هوایی رژیم صهیونیستی اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار داد.

 

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در این بین مناطق شرقی محله الزیتون در شهر غزه را زیر آتش گرفت. این حملات توپخانه ای شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را نیز دربرگرفت.

 

تحرکات نظامیان آمریکایی در منطقه مرزی میان عراق و عربستان

از سوی دیگر گزارش‌هایی در خصوص تحرکات نظامیان آمریکایی در منطقه مرزی میان عراق و عربستان منتشر شده است.

 

مدیر دفتر شبکه المیادین در بغداد تاکید کرد که چند کاروان نظامیان آمریکایی در گذرگاه مرزی عرعر که عراق را به عربستان متصل می‌کند رصد شده است.

 

وی در ادامه افزود: برآوردها حاکی از آن است که این تحرکات آمریکایی‌ها در چارچوب مقابله با واکنش ایران علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

 

لازم به ذکر است در حالی که محور مقاومت بر واکنش نظامی و قطعی خود علیه ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی در تهران و بیروت تاکید کرده است آمریکا از هر وسیله‌ای برای استقرار بیشتر تجهیزات نظامی خود در منطقه برای حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی استفاده می‌کند.

 

تنش در کرانه باختری / نظامیان صهیونیست گلوله باران شدند

این در حالی است که گزارش‌های رسانه‌ای از وقوع درگیری‌های شدید در کرانه باختری پس از حمله نظامیان صهیونیست به این منطقه حکایت دارند.

 

به گزارش شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به اردوگاه الجلزون در شمال رام الله و شهرهای طوباس و جنین یورش بردند.

 

بولدوزرهای نظامیان صهیونیست نیز اقدام به تخریب مقبره شهدای اردوگاه جنین کردند.

 

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه عقابا واقع در طوباس دست کم چهار فلسطینی به ضرب گلوله این متجاوزان به شهادت رسیده و هفت تن دیگر زخمی شدند.

 

گردان‌های شهدا الاقصی مستقر در جنین نیز اعلام کردند که وارد درگیری‌های سنگینی با نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین شدند. در این درگیری‌ها یک بمب قدرتمند در مسیر نظامیان صهیونیست منفجر شد و این عناصر توسط رزمندگان فلسطینی گلوله باران شدند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده