واکنش پاکستان به خبر جعلی رسانه صهیونیستی درباره ایران-راهبرد معاصر

واکنش پاکستان به خبر جعلی رسانه صهیونیستی درباره ایران

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با محکومیت مجدد تجاوز‌های رژیم اسرائیل در منطقه و هشدار نسبت به محتویات بی اساس با هدف تشویش اذهان عمومی، گفت که ادعای یک رسانه صهیونیستی درباره هرگونه فعالیت پنهانی نظامی پاکستان با جمهوری اسلامی ایران، بی اساس و جعلی است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 09
کد خبر: ۲۵۳۸۴۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ ممتاز زهرا امروز در نشست خبری هفتگی خود در اسلام‌آباد به گزارش جعلی رسانه صهیونیستی واکنش نشان داد.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ادعای نخ نمای روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» مبنی بر تکاپوی پاکستان برای همکاری‌های موشکی با ایران در صورت هرگونه حمله نظامی اسرائیل گفت: این گزارش از اساس جعلی است، از این رو باید در موقعیت حساس کنونی نسبت به اخبار جعلی و ادعا‌های نخ نما هوشیار باشیم.

ممتاز زهرا همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که پاکستان هرگز روابط تجاری با رژیم اشغالگر اسرائیل ندارد.

وی با اشاره به گفت وگوی تلفنی اخیر وزیران خارجه ایران و پاکستان درپی ترور شهید اسماعیل هنیه رئیس جنبش حماس در تهران و حضور هیات پاکستانی در نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در جده، گفت: طی این نشست نقض حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و تجاوز‌های رژیم اشغالگر اسرائیل به شدت محکوم شد و کشور‌های حاضر با ایران و فلسطین ابراز همبستگی کردند.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با محکومیت جنایت ترور شهید هنیه و تاکید بر مطالبه برقراری فوری آتش بس در غزه، افزود: پاکستان خواهان تلاش‌ها برای جلوگیری از هرگونه تشدید خصومت‌ها و جرقه جنگ در خاورمیانه است.

براساس این گزارش، علی باقری کنی سرپرست وزارت خارجه ایران روز پنجشنبه در حاشیه نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان با تاکید بر اینکه رژیم اسرائیل یک موجود شرور است که هدفش فقط فلسطین نیست، گفت: هدف این رژیم ضربه زدن به امنیت همه کشور‌های اسلامی است.

باقری از مواضع دولت و مردم پاکستان در حمایت از جمهوری اسلامی ایران بعد از تجاوز رژیم جنایتکار صهیونیستی به حریم حاکمیت و امنیت ملی کشورمان تقدیر کرد./ ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار