کمک نظامی ۳.۵ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر

کمک نظامی ۳.۵ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی

شبکه خبری سی ان ان گزارش داد که آمریکا ۳.۵ میلیارد دلار برای خرید سلاح و تجهیزات نظامی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۰۱

به گزارش راهبرد معاصر، سی ان ان به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که این تسلیحات و تجهیزات نظامی فورا در اختیار رژیم صهیونیستی قرار نخواهد گرفت بلکه طی سال‌های آینده این رژیم این تسلیحات را دریافت خواهد کرد.

 

این گزارش می‌افزاید که این پول بخشی از یک لایحه هزینه‌ای ۱۴.۱ میلیارد دلاری است که در ماه آوریل توسط کنگره تصویب شد است.

 

سی ان ان افزوده است: این بودجه اساساً پولی است که (رژیم) اسرائیل می‌تواند برای خرید سیستم‌های تسلیحاتی پیشرفته و سایر تجهیزات از ایالات متحده از طریق برنامه تأمین مالی نظامی خارجی استفاده کند.

 

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که تنش‌ها در منطقه بالا گرفته و رژیم صهیونیستی برای حمله تلافی جویانه احتمالی ایران آماده می‌شود.

 

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

 

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

 

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده