حماس: آمریکا شریک کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی است-راهبرد معاصر

حماس: آمریکا شریک کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

جنبش حماس آمریکا را مسئول و شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی دانست و تاکید کرد که این جنایت‌ها در طول جنگ‌های جهان بی سابقه است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه الدرج در حمله به صفوف نمازگزاران نماز صبح در مدرسه آوارگان فلسطینی در غزه استمرار نسل کشی رژیم صهیونیستی ضد ملت ما است و دولت آمریکا نیز در این جنایت‌ها دست دارد.

 

این بیانیه تاکید می‌کند که جنایت مدرسه آوارگان جنایتی وحشتناک از صهیونیست‌ها و تنش آفرینی خطرناک در چارچوب جنایت‌ها و کشتارهای بی‌سابقه در تاریخ جنگ‌ها است که به دست نازیست‌های جدید انجام شده است.

 

حماس خاطرنشان کرد که این جنایت در مدرسه ‌ای مملو از آوارگان و در هنگام نماز صبح صورت گرفته تا بیشترین شهدا از میان شهروندان بی‌پناه بر جای بگذارد و در نتیجه این حملات ۱۰۰ نفر به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شده‌اند و پیکر شهدا در نتیجه شدت انفجار متلاشی شده است.

 

حماس تاکید می‌کند که این جنایت تاکیدی آشکار از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر استمرار نسل کشی علیه ملت فلسطین و حمله هدفمند و مکرر به شهروندان بی‌پناه در مراکز آوارگان و محلات مسکونی است که شنیع‌ترین جنایت‌ها به شمار می‌رود.

 

این بیانیه تصریح کرد که دشمن صهیونیستی بهانه‌هایی را برای حمله به غیرنظامیان و مدارس و بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان مطرح می‌کند که همگی دروغ پردازی و اوهام بوده که برای توجیه جنایت‌های خود آنها را طرح می‌کند.

 

حماس ابراز داشت که افزایش جنایت‌های رژیم صهیونیستی و تجاوزهای گسترده به غیرنظامیان بی‌پناه در تمامی مناطق غزه در صورت فقدان حمایت‌های مستقیم آمریکا از کابینه افراط‌گرای صهیونیستی و ارتش تروریست آن ادامه پیدا نمی‌کرد. دولت آمریکا علاوه بر سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست‌ها، تمامی حمایت‌ها و پشتیبانی‌های سیاسی و نظامی از تل‌آویو را دنبال می‌کند و شریک کامل این جنایت‌ها است.

 

حماس از کشورهای عربی و اسلامی و جامعه جهانی خواست تا مسئولیت‌های خود را در قبال فلسطین و غزه انجام داده و تحرک فوری برای توقف این جنایت‌ها را در دستور کار خود قرار داده و باعث توقف فوری تجاوزهای رژیم صهیونیستی ضد ملت بی‌پناه غزه شوند.

 

جدیدترین جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه آوارگان فلسطینی بیش از ۱۰۰ شهید و ده‌ها زخمی برجای گذاشته است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده