فعالیت پارکبان‌ها در این شهر غیرقانونی شد-راهبرد معاصر

فعالیت پارکبان‌ها در این شهر غیرقانونی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز گفت: با توجه به اتمام قرارداد شرکت پارک حاشیه‌ای و حذف پارکبان‌ها از معابر شهر، هرگونه فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و مردم نباید به این افراد پولی پرداخت کنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محبوب عبدالله‌پور در این‌باره اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سامانه «تبریز پارک» مبتنی بر سیستم خوداظهاری پارک حاشیه‌ای و حذف پارکبانان از معابر شهری، فعالیت پارکبانی غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می‌شود. مردم در صورت دیدن فعالیت این افراد، مراتب را به پلیس ۱۱۰ یا سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز اطلاع دهند.

وی بیان کرد: با توجه به سیاست‌های ابلاغی شورا و نارضایتی شهروندان از عملکرد شرکت پارک حاشیه‌ای، شهرداری تبریز در این حوزه ارائه خدمات می‌کند و شهروندان می‌توانند از طریق اپلیکیشن تبریز، اقدام به ثبت نام در این سامانه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری تبریز با اشاره به نحوه عملکرد سیستم جدید پارک حاشیه‌ای، ادامه داد: شهروندانی که قصد پارک خودرو در معابر تعیین‌شده توسط شورای اسلامی شهر را دارند، با مراجعه به سامانه tabrizapp.ir و ثبت نام در آن، ضمن برخورداری از ۱۵ روز اشتراک رایگان و تسویه حساب با شرکت قبلی، اقدام به تعیین محل پارک خودروی خود کنند.

وی اظهار کرد: از ۲۰ مرداد ماه فعالیت پارکبان‌ها وجاهت قانونی ندارد و از شهروندان تقاضا داریم ضمن اقدام از طریق سامانه جدید پارک حاشیه‌ای و سیستم خوداظهاری، هیچ‌گونه تعامل مالی با پارکبان‌ها نداشته باشند.

 عبدالله‌پور با اشاره به نحوه کنترل سیستم جدید پارک حاشیه‌ای نیز گفت: کنترل این سیستم نامحسوس و به‌صورت مشترک توسط پلیس راهور و شهرداری تبریز انجام می‌شود. / ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده