جست و جوی هوایی برای یافتن دختربچه گمشده الیگودرزی-راهبرد معاصر

جست و جوی هوایی برای یافتن دختربچه گمشده الیگودرزی

سرپرست فرمانداری الیگودرز گفت: عملیات جست و جوی هوایی برای یافتن دختربچه گمشده الیگودرزی بی نتیجه بود و اثری از وی یافت نشد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانواده‌ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز روز پنجشنبه هجدهم مردادماه حوالی ساعت ۱۹:۳۰ گم شدن دختر بچه ۲ ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز شد و تا ساعت ۲:۳۰ بامداد ادامه داشت که عملیات امدادی به نتیجه نرسید.

عملیات جست و جو از صبح روز گذشته - جمعه - با حضور نیرو‌های هلال احمر، انتظامی، بسیج و محلی آغاز و تا شب گذشته هم ادامه یافت که تاکنون بی نتیجه بوده و اثری از این دختر یافت نشد.

پنج تیم هلال احمر متشکل از چهار تیم جستجو و نجات، یک تیم تخصصی کوهستان و یک تیم آنست (سه قلاده سگ زنده یاب) و همچنین موتور و آفرود سواران شهرستان ازنا با حضور در اراضی حاشیه روستا مناطق مختلف را مورد رصد قرار داده اند.

مهدی اداوی سرپرست فرمانداری الیگودرز شامگاه شنبه اظهار کرد: برخی فرضیه‌های مطرح احتمال ربودن این دخترک توسط عقاب را می‌داد که به همین منظور در عملیاتی که ظهر امروز انجام شد سه قله مشرف به روستای روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی به امید یافتن آثاری از این کودک کاوش شد، اما هیچ نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی در حال بررسی‌های دقیق‌تر و میدانی ابعاد این اتفاق است افزود: چند حلقه چاه فاضلاب که در حوالی منزل این خانواده است فردا صبح با استفاده از خودرو‌های مخصوص تخلیه خواهند شد تا آخرین حدس و گمان‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گیرند.

اداوی ادامه داد: آنگونه که مادر "آی نور" گفته است حوالی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه دخترک را استحمام می‌کند و به دلیل مشغله‌های کاری زنان روستا تا ساعت ۱۶ بی خبر بوده و وقتی متوجه عدم حضور دختر در حیاط می‌شود منزل همسایه‌ها و اطراف را جست و جو می‌کند، اما موفق به یافتن وی نمی‌شود و حوالی غروب که نگرانی‌ها از بی نتیجه بودن جست و جو‌ها افزایش می‌یابد با پلیس و نیرو‌های امدادی تماس می‌گیرند.

اداوی بیان کرد: در عملیات‌های جست و جو یک جفت دمپایی دخترانه در یک باغ واقع در ۳۰۰ متری اطراف منزلشان پیدا می‌شود که مادر کودک اظهار می‌کند متعلق به دخترش می‌باشند، اما آثاری دیگر از وی یافت نشده است.

سرپرست فرمانداری الیگودرز فرضیه افتادن دخترک در رودخانه را رد کرد و گفت: این روستا تنها دارای یک رودخانه فصلی که در این فصل از سال خشک است و این فرضیه که در رودخانه افتاده باشد غلط می‌باشد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده