حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را با پهپاد درهم کوبید-راهبرد معاصر

حزب الله مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را با پهپاد درهم کوبید

المیادین اعلام کرد که حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در اطراف پایگاه نظامی «برکت ریشا» را با یک اسکادران پهپادهای انتحاری هدف قرار داده است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۰۶

به گزارش راهبرد معاصر، مقاومت اسلامی لبنان بار دیگر مرکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.

 

شبکه خبری المیادین شنبه شب گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در عملیاتی دیگر مرکز تجمع نظامیان اشغالگر را در اطراف پایگاه نظامی برکت ریشا با یک اسکادران پهپادهای انتحاری هدف قرار داد.

 

بر اساس این اعلام حزب‌الله، محل مورد نظر مستقیماً و به صورت دقیق مورد اصابت قرار گرفت و این حمله منجر به آتش‌سوزی و کشته و زخمی شدن نظامیان رژیم صهیونیستی شد.

 

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه علیه اشغالگران در شمال فلسطین اشغالی کرده است.

 

رژیم صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش تل آویو در این منطقه به دام افتاده است./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده