دستگیری قاتل سریالی ۹ زن در عملیات ویژه-راهبرد معاصر

دستگیری قاتل سریالی ۹ زن در عملیات ویژه

۱۳ ماه پس از قتل سریالی ۹زن در شهر بریلی هند، کارآگاهان پلیس توانستند در جریان یک عملیات گسترده، در حالی که لباس مبدل به تن کرده بودند، قاتل سریالی را دستگیرکنند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۲۵۴۰۸۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ ۱۷ ژوئن سال گذشته، به دنبال پیدا شدن جسد زنی به نام پریمواتی ۴۵ ساله در یک مزرعه نی‌شکر در شهر بریلی هند، تحقیقات برای کشف اسرار این قتل آغاز شد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول ابتدا مورد ضرب وشتم قرار گرفته و سپس با شالی که همراهش بوده، خفه شده است.

در حالی که تحقیقات برای کشف راز این جنایت ادامه داشت، یک ماه بعد جسد زنی ۵۰ ساله در مزارع نیشکر پیدا شد.

این قتل کاملا شبیه قتل قبلی بود و شواهد نشان می‌داد که پلیس با یک قاتل سریالی روبه‌رو است. با این حال تلاش‌ها برای پیدا کردن قاتل نتیجه‌ای نداشت تا اینکه جسد زن دیگری هم در مزارع نی‌شکر پیدا کرد. این زن نیز درست همانند قربانیان قبلی به قتل رسیده بود، اما سرنخی از قاتل نبود.

در حالی که با گذشت زمان بر تعداد اجساد پیدا شده در مزارع نی‌شکر افزوده می‌شد، پلیس هند عملیات گسترده‌ای را به نام «عملیات تلاش» برای پیدا کردن قاتل آغاز کرد.

در نهایت با گذشت حدود ۱۳ ماه از نخستین جنایت، در حالی که تعداد اجساد پیدا شده در مزارع نی‌شکر به ۹نفر رسیده بود، نخستین سرنخ‌ها در اختیار ماموران قرار گرفت. این سرنخ را مردم محلی که متوجه حضور یک مرد غریبه در مزارع نی‌شکر شده بودند در اختیار پلیس قرار دادند.

ماموران با کمک شاهدانی که مرد غریبه را دیده بودند، شروع به چهره‌نگاری از او کردند و همزمان با لباس مبدل راهی روستای مورد نظر شدند تا شاید بتوانند قاتل را دستگیر کنند.

در نهایت پس از گذشت ماه‌ها از وحشتی که مردم شهر بریلی را فرا گرفته بود، ماموران توانستند قاتل سریالی را که مردی ۳۸ ساله به نام کولدیپ کومار است، دستگیر کنند. بر اساس گزارش پلیس، این مرد به دلیل جدایی پدر و مادرش و آزار و اذیت از سوی نامادریش از زنان متنفر و تصمیم گرفته بود آنها را به قتل برساند. او با اغفال زنان سعی داشت که به آنها تجاوز کند، اما وقتی با مقاومت طعمه‌هایش روبه رو می‌شد، آنها خفه و اجسادشان را در مزارع دور افتاده رها می‎کرد. در بررسی مخفیگاه قاتل، پلیس لوازم شخصی قربانیان را پیدا کرد که قاتل به عنوان یادگاری آنها را نگه داشته بود.

قاتل اکنون در بازداشت به سر می‌برد و جلسات بررسی پرونده‌اش در دادگاه آغاز شده و به زودی محاکمه خواهد شد./ همشهری آنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار