دستیار وزیر دفاع: به زودی عملیات جدیدی آغاز می شود تا دشمن از کرده خود پشیمان شود-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

دستیار وزیر دفاع: به زودی عملیات جدیدی آغاز می شود تا دشمن از کرده خود پشیمان شود

دستیار راهبردی وزیر دفاع خاطر نشان کرد: بهترین راه برای ما پیروی از ولایت است و به آمریکاییان می گوییم که "از صلح مگو سخن که در پهنه‌ رزم، جز برق سلاح خود جوابت ندهیم".
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 16
کد خبر: ۲۵۴۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ امیر سرتیپ سعید شعبانیان در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین ضمن تبریک به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به وطن، اظهار کرد: قزوین زادگاه شهیدان رجایی بابایی، لشکری و نیز سیدالاسرای جنگ تحمیلی یعنی ابوترابی است و در عین حال نیز بایستی یادی کنیم از شهیدان رییسی، سلیمانی، هنیه و فواد شکر از فرماندهان ارشد نظامی حزب الله و برای شادی روحشان دعا کنیم.

بنابر گزارش ایرنا، وی در خصوص تهدید دشمنان جمهوری اسلامی در شرایط دفاعی کشور، تاکید کرد: ۳۱ مردادماه در نظام جمهوری اسلامی و با تصویب مقام معظم رهبری به بزرگداشت صنعت دفاعی نامگذاری شده که این مساله به معنای قدردانی از پیشتازان علم و صنعت و همچنین کسانی که در امر دفاع نقش اساسی ایفا می کنند، است.

سرتیپ شعبانیان با بیان اینکه این روزها باید بیش از گذشته به فکر افزایش اقتدار دفاعی کشورمان باشیم، خاطرنشان کرد: مردم کشور ما به دشمنی های همیشگی آمریکا و رژیم تروریستی و صهیونیستی واقف بوده و به همین جهت این روزها شاهد ضربت ذوالفقار نیروهای مسلح هستیم اما هنوز انتقام خون شهدایی چون سردار سلیمانی و اسماعیل هنیه و فواد شکر را از دشمن نگرفته ایم.

به گفته وی، زمان و مکان پاسخ به تجاوز دشمن را خودمان تعیین می کنیم و این روزها سخت ترین روزهای بلاتکلیفی صهیونیست ها است ‌تا جایی که در سوراخ های خود خزیده و خاموش شده اند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشورمان تحت فرمان و زعامت فرماندهی کل قوا امروز در سطحی از آمادگی قرار دارند که دشمن گزینه های خود را از روی میز برداشته و به زیر میز برده، افزود: مردم عملیات وعده صادق را دیدند و به زودی عملیات جدیدی نیز آغاز خواهد شد تا دشمن از کرده خود به شدت پشیمان شود.

سرتیپ شعبانیان ادامه داد: واقعیت این است که تحریم ها، تنگناهایی را به وجود آورده اما در عرصه دفاعی بیشتر تهدیدها به فرصت تبدیل شده است تا جایی که امروز با همکاری شرکت های دانش بنیان در لبه دانش و تکنولوژی حرکت می کنیم و دشمنان از این کار ما انگشت به دهان مانده اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز بیش از ۹۰ درصد تولیدات تجهیزات دفاعی را با دستان خود تولید می کند و دست برتر را در موشک های نقطه زن دارد، تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس براساس مهندسی معکوس عمل می کردیم و حتی یک موشک نداشتیم اما امروز از نقطه ایده به تولید رسیده ایم و هر چه نیروهای مسلح احتیاج داشته باشند در مجموعه ما قابل دسترسی است.

دستیار راهبردی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: بهترین راه برای ما پیروی از ولایت است و به آمریکاییان می گوییم که "از صلح مگو سخن که در پهنه‌ رزم، جز برق سلاح خود جوابت ندهیم"./خبرآنلاین

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار