برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه
سیمایی صراف در دفاع از برنامه های خود:

برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است

وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قانون برنامه هفتم منابع و راهکارهای مناسبی را برای رشد و بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۴۹۶۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم در دفاع از برنامه‌های خود در مجلس شورای اسلامی، گفت: سخنان خود را به قدرشناسی آغاز می‌کنم. قدرشناس همه ادوار آموزش و عالی در گذشته هستم و امیدوارم میراث‌دار امینی برای خدمات آنها باشم.

وی‌افزود: قدردان صبر و حوصله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هستم. مردم عزیز ایران نمایندگان شما با جدیت پیگیر مسائل کشور و حوزه انتخابیه خود هستند.

وزیر پیشنهادی وزیر علوم تحقیقات و فناوری تاکید کرد: نمایندگان محترم چالش‌های آموزش عالی را شناسایی کرده‌اند و خوشبختانه بسترهای قانونی و حقوقی مناسبی برای برخی از این چالش‌ها طراحی کردند. همچنین قانون برنامه هفتم منابع و راهکارهای مناسبی را برای رشد و بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است.

وی‌ادامه داد: قانون جهش تولید دانش بنیان به خصوص مواد یازدهم و سیزدهم برنامه مالی خوبی را در اختیار می‌گذارد. همین‌طور قانون جهش تولید مسکن که راهکارهای مناسبی برای تبیین دانشگاهیان فراهم کرده است که البته در اجرا با برخی ابهامات برخورد کرده که اگر نتوانیم آن تأثیر حقوقی این ابهامات را برطرف کنیم، حتماً از مجلس شورای اسلامی استفسار خواهیم کرد که نقض غرض نشود.

سیمایی صراف با اشاره بودجه مناسبی که برای بخش مربوطه خود در نظر گرفته شده است، بیان کرد: مجلس شورای اسلامی برای بخش فرهنگی برای اولین بار بودجه خوبی را در نظر گرفته و برای اولین بار این بودجه را به ذی‌نفعان اختصاص داده که گامی مهم است.

وی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان محترم! من مفتخرم که فرزند نهاد علم هستم، خوشه چینی از آموزش‌های پربرکت اساتید علوم انسانی در دانشگاه‌های برتر کشور و حوزه‌های علمیه و در محضر بزرگان حقوق، حکمت، فلسفه، تفسیر، منطق و اصول انجام دادم که کماکان در تحقیق و تدریس بر سر سفره علم و دانش ایشان بهره مند هستم./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار