کار سخت استقلال در سه جبهه/ سیستم ویدیویی به داد تیم‌ها رسید-راهبرد معاصر

کار سخت استقلال در سه جبهه/ سیستم ویدیویی به داد تیم‌ها رسید

کارشناس فوتبال با بیان این که ورود کمک داور ویدئویی توانسته است به تیم‌ها کمک بزرگی داشته باشد، به کار استقلال در فصل جاری اشاره کرد و گفت: این تیم باید برای جنگیدن در سه جبهه آماده شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۰۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ هاشم حیدری با اشاره به شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: فصل جدید فوتبال ما شروع شد اما استقلال و پرسپولیس محروم از بازی در داخل خانه هستند و باید به شهرهای دیگر بروند تا بتوانند بازی‌های خانگی خودرا برگزار کنند. بازسازی دو ورزشگاه مهم تهران معلوم نیست چه زمانی به پایان برسد و شاید اگر دو ورزشگاه را از نوع می‌ساختند زمان کمتری نسبت به بازسازی می‌برد. متأسفانه هر سال با یک مشکل بزرگ روبه رو هستیم و این بار معضل اصلی نبود ورزشگاه خانگی برای سرخابی‌ها است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود.

استقلال گام اول را محکم برداشت

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد استقلال برابر شمس آذر قزوین گفت: آبی‌ها در روزی که وزش باد شدید می‌رفت تا برای آنها درد سر ساز شود توانستند برنده از زمین خارج شده تا با برد برابر شمس آذر قدم اول را بردارند و خود را آماده هفته دوم لیگ کنند. استقلال در این دیدار ترکیبی از بازیکنان قدیمی و جدید بود که دو بازیکن جدید استقلال در گل دوم و پیروزی آبی‌ها نقش بسزایی داشتند و کادر فنی استقلال نشان داد که خریدهای اصولی و منطقی انجام داده و بر اساس نیاز در پست‌های مختلف بازیکن جذب کرده. البته هنوز خارجی‌های استقلال را نمی‌توانیم ارزیابی کنیم اما اعتقاد دارم آنها هم می‌توانند در ادامه لیگ برای استقلال مثمر ثمر باشند.

حسینی همچنان بهترین دروازه بان است

وی در پاسخ به این پرسش که از نظر شما کدام بازیکن عملکرد بهتری داشت تاکید کرد: همه خوب بودند رامین رضائیان کاملاً تأثیر گذار بود و اسلامی نشان داد از هوش بالایی برخوردار است و از تک موقعیت‌ها به راحتی نمی‌گذرد. آرمان رمضانی هم که بازیکن پر تلاش و بی حاشیه است نشان داد که از آمادگی کامل برخوردار است و نکونام می‌تواند برروی او حساب ویژه باز کند اما حسینی کاپیتان استقلال روز پر کاری را سپری کرد و بارها با خروج‌های موفق اجازه گلزنی به حریف نداد و اوج شاهکار مهار توپی بود که کنم باد می‌رفت تا وارد دروازه شود که او با آمادگی کامل اجازه نداد و به همه ثابت کرد که هم می‌تواند گلر اول تیم ملی باشد و هم بی دلیل نبوده که به عنوان بهترین دروازه بان شناخته شده است

استقلال روزهای سختی در پیش دارد

حیدری در خصوص حضور استقلال در لیگ برتر، لیگ نخبگان و جام حذفی گفت: استقلال باید در سه جبهه بجنگد و روزهای سختی را تجربه کند. حریفان این تیم در لیگ نخبگان با تمام قدرت به میدان خواهند آمد و استقلال هم باید با آمادگی کامل، حمایت مدیران و هواداران وارد این بازی‌ها شود. نقش بدنساز تیم برای حفظ آمادگی بدنی و عدم مصدومیت بازیکنان خیلی مهم است و کادر فنی هم باید تیم را از لحاظ فنی و روحی و روانی آماده کند تا استقلال بتواند یک ستاره دیگر به ستاره‌های استقلال اضافه کند.

کمک داور ویدئویی به داد تیم‌ها رسید

کارشناس فوتبال در مورد استفاده از سیستم «وی آی ار» و اتفاقاتی که در چند بازی رخ داد و نتایج تغییر کرد گفت: خوشبختانه بعداز گذشت چند سال صاحب این سیستم شدیم تا دیگر حق هیچ تیمی ناحق نشود. در دیدار استقلال برابر شمس آذر دوبار با استفاده از کمک داور ویدئویی هم شمس آذر به گل رسید و هم حق استقلال از بین نرفت ضمن اینکه با کمک این سیستم داوران با آرامش بیشتری کار می‌کنند و هم بازیکنان همانند گذشته دست به اعتراض نزده و تمرکز خودرا از دست نمی‌دهند.

لیگ هفته به هفته بهتر خواهد شد

حیدری در پایان و در خصوص عملکرد تیم‌ها در هفته اول لیگ گفت: شروع لیگ خوب بود اما نمی‌توان عملکرد تیم‌ها را فنی ارزیابی کرد. ملوان، فولاد، خیبر و سپاهان نتایج خوبی گرفتند و پرسپولیس در خانه حریف به سه امتیاز نرسید تا کری خوانی هواداران سرخابی از همین هفته اول شروع شود اما در مجموع بازی‌ها خوب بود و اعتقاد دارم خیلی زود هیجان و حساسیت به لیگ ما وارد خواهد شد و شاهد بازی‌های حساس و پر تماشاگر خواهیم بود به شرط آنکه استقلال و پرسپولیس بتوانند از میزبانی خود در تهران استفاده کنند./مهر

کلمات کلیدی: استقلال
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده