انتقال ۱۸ مصدوم ایرانی حادثه رانندگی عراق از شلمچه به کشور-راهبرد معاصر

انتقال ۱۸ مصدوم ایرانی حادثه رانندگی عراق از شلمچه به کشور

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:۱۸ زائر ایرانی که بر اثر تصادف یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی در عراق مصدوم شده بودند از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر افشین دریانبرد اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کشور عراق محور بصره به ناصریه یک دستگاه اتوبوس با پل سیمانی برخورد کرد که در این حادثه، ۱۸ زائر ایرانی مصدوم و ظهر امروز از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.

وی افزود: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه در خصوص تصادف یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی در محور بصره به ناصریه کشور عراق، بلافاصله مقدمات تحویل حادثه دیدگان توسط مسئول پست فرماندهی حادثه ICP در دستور کار قرار گرفت.

دکتر دریانبرد گفت: سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس ۱۱۵ مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و تعداد ۱۸مصدوم را از طرف عراق تحویل گرفته شدند.

وی خاطر نشان کرد: پس از رسیدن خودرو‌های اورژانس و تحویل مجروحان، اقدامات تریاژ و امداد انجام و ضمن ارائه خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدومان را به بیمارستان طالقانی شهرستان آبادان انتقال دادند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده