قائم‌پناه مسئول اداره امور گزینش کشور شد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

قائم‌پناه مسئول اداره امور گزینش کشور شد

مسعود پزشکیان با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به معاون اجرایی رئیس جمهور تفویض کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 20
کد خبر: ۲۵۵۰۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسعود پزشکیان با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به معاون اجرایی رئیس جمهور تفویض کرد.

مسعود پزشکیان در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، با صدور حکمی مسئولیت اداره امور گزینش کشور را به دکتر محمدجعفر قائم‌پناه تفویض کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمدجعفر قائم‌پناه
معاون محترم اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری

در اجرای ماده (۶) قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش مصوب ۱۴ شهریور ۱۳۷۴ و قانون تسری آن به سایر وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی مصوب ۹ اردیبهشت ۱۳۷۵ مجلس شورای اسلامی، "مسئولیت اداره امور گزینش کشور" به جنابعالی تفویض می‌گردد. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع گزینش و با تأکید بر بند سوم سیاست‌های کلی نظام اداری مصوب ۱۴ فروردین ۱۳۸۹ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر "بهبود معیار‌ها و روزآمدی روش‌های گزینش منابع انسانی به منظور جذب نیروی انسانی توانمند، متعهد و شایسته و پرهیز از تنگ‌نظری‌ها و نگرش‌های سلیقه‌ای و غیرحرفه‌ای" به جهت اتقان امور، مقرر می‌دارد.

الف) در امور مهم از قبیل تعیین سیاست‌ها، خط مشی‌ها، تطبیق ضوابط با موازین شرعی، تفکیک، ادغام و انحلال هیئت‌ها حسب مورد مشورت‌های لازم به عمل آید.

ب) اختیارات ماده (۵) و تبصره (۱) آن به جنابعالی محول می‌گردد.

ج) دبیر هیئت عالی گزینش نیز در اجرای تبصره (۲) ماده (۵) نسبت به انجام امور مربوط، با نظارت و هماهنگی جنابعالی اقدام نماید.

توفیقات روزافزون جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران محترم امر گزینش کشور را در انجام شایسته وظایف محوله، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، اجرای سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم "وفاق ملی" از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده